۶۰ درصد مصوبات شورای آموزش وپرورش اردبیل اجرایی شد


60 درصد مصوبات شورای آموزش وپرورش اردبیل اجرایی شد

خبرگزاری تسنیم: مدیر آموزش و پرورش شهرستان سرعین گفت: حدود ۶۰ درصد مصوبات شورای آموزش و پرورش شهرستان سرعین اجرایی و عملیاتی شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، توحید مجیدی در جلسه شورای آموزش و پرورش سرعین با حضور فرماندار شهرستان با تبریک میلاد باسعادت زهرای اطهر(س) و روز مادر و قدردانی از حضور و همراهی اعضای شورا در سال گذشته، با ارائه گزارش اجمالی از عملکرد سال 92 شورا اظهار کرد: با توجه به تنگناهای مالی بسیار و کمبود چشمگیر فضای آموزشی در منطقه در سال گذشته، حدود 60 درصد از مصوبات طرح شده در شورا اجرایی شده است.

مدیر آموزش و پرورش  شهرستان سرعین از روند کارهای انجام یافته در مورد مصوبات جلسه قبلی گزارشی ارائه کرده و سپس به بحث و تبادل نظر در مورد دستورات جلسه پرداخته شد.

فرماندار شهرستان سرعین نیز در این جلسه بیانکرد: مجموعه آموزش و پرورش باید همت کنند تا دانش آموزان با آمادگی بهتر و شور و نشاط خاص در مدارس حاضر شده و زمینه برگزاری امتحانات نهایی به بهترین شکل فراهم آید.

عاطف ناصری با قدردانی از حاضران‌ و تبریک سالروز ولادت حضرت صدیقه طاهره و روز مادر و تبریک یوم تولد بنیانگذار انقلاب و تبریک پیشاپیش هفته معلم به تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت خواستار آن شد که برنامه های پیش بینی شده در این ایام نشان دهنده شأن و جایگاه معلمان در جامعه باشد.

وی بیان کرد: ما هرچه که داریم از یمن فضایل و برکت حضرت فاطمه زهرا(س) است و آن بزرگوار با شخصیت و رفتارشان نشان دادند که می توان در خانه ای کوچک بزرگ مردان و شیر زنانی پرورش داد که همگی اسوه های ماندگار اقتدار، عزت و تدین و همه خوبی هایی که انسان لازم دارد، هستند.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان سرعین تصریح کرد: حضرت امام خمینی(ره) بزرگ مردی است که در طول تاریخ ماندگار است و محبت و یاد خاطرش از دل های مردم جهان نمی رود.

فرماندار سرعین  با اشاره به امکانات موجود در آموزش و پرورش و وجود معلمانی مجرب و فداکار خواستار به ثمر رسیدن این تلاش ها در بالا رفتن رتبه کنکور در منطقه شد.

وی اظهار کرد: والدین دانش آموزان در آستانه فصل امتحانات باید آمادگی روحی و روانی فرزندانشان را تقویت و آنها را در انجام بهتر کارها یاری کنند.

در این جلسه اعضای شورای آموزش و پرورش نظرات و پیشنهادات خود را در باره موارد مطرح شده بیان کرده و تصمیمات لازم گرفته شد.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon