توافقات اولیه با تونی حاصل شد

توافقات اولیه با تونی حاصل شد

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی گفت: به طور حتم ما قصد تمدید قرارداد تونی را داریم و به توافقات اولیه نیز دست یافتیم و در صورت مثبت بودن پاسخ تونی قرارداد او برای سال آینده تمدید می شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، جمشید نظمی امشب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مذاکرات خوبی با تونی اولیویرا برای تمدید قرارداد وی داشتیم و این مذاکرات به خوبی پیش رفته است.

وی افزود: ما پیشنهاداتی به او کردیم که حداقل مبلغ قرارداد او بدون کسب حتی یک پیروزی 331 دلار می شود و شاخصه‌های دیگری نیز در نظر گرفتیم که در صورت رسیدن به این شاخصه ها مبلغ قرارداد تونی افزایش می‌یابد.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی خاطرنشان کرد: امروز جلسه ای برگزار کردیم و هیات مدیره باشگاه خواستار ابقای تونی اولیویرا شدند و ما هم از این سرمربی خواستیم تا در تیم بماند.

نظمی تصریح کرد: تونی در پاسخ ما عنوان کرد که با توجه به مشکلاتی که همسر او دارد قصد بازگشت به کشورش را دارد و بعد از آن نیز از طریق مدیر برنامه های خود تصمیم نهایی خود را به باشگاه ارائه می‌کند.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تاکید کرد: به طور حتم ما قصد تمدید قرارداد تونی را داریم و به توافقات اولیه نیز دست یافتیم و در صورت مثبت بودن پاسخ تونی قرارداد او برای سال آینده تمدید می شود تا طبق خواسته هواداران او سال آینده نیز سرمربی تراکتورسازی باشد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon