نگران مصدومیت بازیکنان لخویا بودم

نگران مصدومیت بازیکنان لخویا بودم

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم لخویا قطر گفت: به دلیل اینکه یک مسابقه حساس پیش رو داریم نگران مصدومیت بازیکنانم بودم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، اریک گریس سرمربی لخویا قطر در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل تراکتورسازی تبریز اظهار کرد: هر دو تیم امروز بازی دوستانه‌ای برگزار کردند که هیچ کدام از آنها شانس صعود نداشتند. در میانه مسابقه نیز دیدار به خاطر بارش باران لغو شد و در حال حاضر دوست داریم هر چه زودتر به کشورمان بازگردیم.

وی در پاسخ به خبرنگاری که گفت شما در نیمه نخست عملکرد ضعیفی داشتید، تاکید کرد: این نظر شماست و من نظر دیگری دارم. من در این مسابقه قابلیت‌های زیادی از بازیکنانم دیدم که امید زیادی به من داد.

سرمربی لخویای قطر خاطرنشان کرد: ما تصور متفاوتی قبل از مسابقات داشتیم ولی اتفاقات به گونه‌ای دیگر رقم خورد.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه با توجه به شرایط نامناسب جوی آیا نگران مصدومیت بازیکنانش در این دیدار نبود، تصریح کرد: من در این مسابقه نگرانی زیادی داشتم. هم برای تیم خودم و هم برای تیم حریف چون تیم حریف بازی‌هایشان تمام شده است ولی ما هنوز در قطر یک بازی حساس پیش رو داریم که این نگرانی‌های من را بیشتر می‌کرد.

گریس تاکید کرد: من وقتی بازی‌های گروه را نگاه می‌کردم دیدم که تیم‌های بسیار خوبی در گروه حضور دارند و بازی کردن در این گروه سخت و دشوار بود. تراکتورسازی مقابل الاتحاد موقعیت‌های خوب گلزنی کسب کرد که می‌توانست با گلزنی در این مسابقه شانس صعود داشته باشد و تیم‌های دیگر نیز حرف‌های زیادی برای گفتن داشتند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon