اختصاص ۱ میلیارد ریال به توسعه پایگاه امداد جاده ای کوثر-سرچم


اختصاص 1 میلیارد ریال به توسعه پایگاه امداد جاده ای کوثر-سرچم

خبرگزاری تسنیم: مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از اختصاص ۱ میلیارد ریال اعتبار برای توسعه، تجهیز و تکمیل پایگاه امداد جاده ای شهرستان کوثر-سرچم به صورت شبانه روزی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، بهرام غیبی در نشست با مسئولان شهرستانی کوثر در محل فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: مبلغ یک میلیارد ریال اعتبار برای توسعه پایگاه امداد جاده ای شهرستان کوثر در مسیر جاده سرچم اختصاص یافته است.

وی تصریح کرد: با تکمیل، تجهیز و توسعه پایگاه امداد جاده ای شهرستان کوثر امدادرسانی در جاده بین المللی سرچم-اردبیل به صورت شبانه روزی انجام می شود.

در این جلسه فرماندار شهرستان کوثر از آماده شدن پکیج منطقه نمونه گردشگری این شهرستان در محدوده آبگرم گیوی در سطح 50 هکتار خبر داد.

علیرضا علیپور بیان کرد: با اختصاص اعتبارات ملی و استانی در آینده ای نزدیک کاوش آثار میراث فرهنگی و شناسایی زیرساخت ها و ظرفیت های گردشگری شهرستان کوثر انجام می یابد.

وی اظهار کرد: هدف اصلی دولت حمایت از بخش خصوصی و جذب سرمایه گذاران در منطقه است که بنا بر رعایت این اصل مهم بایستی از چنین طرح های خصوصی که باعث اشتغالزایی چندین خانوار می شود حمایت کرد تا طراح پروژه برای توسعه و پیشرفت بخش مربوطه سعی و تلاش لازم را در راستای آبادانی شهرستان انجام دهد.

فرماندار کوثر با بیان اینکه از تولیدکنندگان محصولات کشاورزی در منطقه حمایت می شود، افزود: کار پرورش قارچ به عنوان یکی از تولیدات گیاهی و تامینکننده بخشی از مواد خوراکی مردم، از چند سال پیش در شهرستان کوثر آغاز شده و تمام تلاش ما این است تا با حمایت از این بخش از افراد جامعه، زمینه مناسبی را جهت توسعه همه جانبه کشاورزی که یکی از محورهای اصلی توسعه و پیشرفت شهرستان است ایجاد کند.

علیپور گفت: توجه و علاقمندی تولیدکنندگان به ویژه دانش آموختگان رشته های کشاورزی و به ویژه بخش پرورش قارچ، سبب شده تا تولید آن در کوثر، در سال گذشته به بیش از 4 تن برسد و امسال نیز تلاش می شود با حمایت از این بخش کشاورزی مقدار تولید مذکور را به 6 تن ارتقا و توسعه بخشیم.

انتهای پیام/ ق

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon