سرکوب تشییع شهدای انفجار"المقشع" توسط نیروهای امنیتی بحرین

سرکوب تشییع شهدای انفجار"المقشع" توسط نیروهای امنیتی بحرین

خبرگزاری تسنیم: نیروهای امنیتی رژیم آل‌خلیفه روز گذشته (سه شنبه) مراسم تشییع دو شهید انفجار المقشع را که هزاران تن در آن مشارکت داشتند سرکوب کردند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از مرآه البحرین، روز گذشته (سه شنبه) هزاران تن از مردم بحرین دو نوجوان را که بر اثر انفجار خورویشان در غرب منامه به شهادت رسیده بودند تشییع کردند.

هزاران نفر مراسم تشییع شهدا را از روستای "المقشع" در حالی آغاز کردند که نیروهای امنیتی به صورت بسیار گسترده‌ای در ورودی‌های این روستا مستقر شده و مانع از خروج تشییع کنندگان از این روستا شدند.

مردم خشمگین در این مراسم شعارهایی علیه سپر جزیره سرداده و خواستار قصاص عاملان شهادت این دو نوجوان شدند.

"عبد الرسول المسجن" پدر شهید "احمد المسجن" تاکید کرد که رسانه‌های بحرینی اقدام به دروغ پراکنی می‌کنند و علی رغم انتشار تصاویر دو اسکلت سوخته در داخل خودروی منفجر شده،  خود پیگر بی‌جان فرزندش را که حتی هیچ عضوی از آن قطع نشده بود دیده است.

وی از همه سازمان‌های بین المللی خواسته است تا در خصوص حادثه‌ای که آن را انفجار نامیده‌اند تحقیق کنند.

در ادامه مراسم تشییع پیکر شهیدان علی عباس علی احمد 18 ساله و احمد عبد الرسول المسجن 16 ساله نیروهای امنیتی رژیم آل‌خلیفه به سوی مردم یورش برده و به دلیل شلیک به سوی آنان یک نفر از تشییع کنندگان به شدت زخمی شده و به بیمارستان منتقل گردیده است.

این دو نوجوان روز شنبه (30 فروردین) بر اثر وقوع یک انفجار مشکوک در داخل خودرویی که سوار بر آن بودند به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان