مشکل بیکاری کوثر همکاری بخش خصوصی را می‌طلبد


مشکل بیکاری کوثر همکاری بخش خصوصی را می‌طلبد

خبرگزاری تسنیم: فرماندار شهرستان کوثر گفت: ریشه کن کردن مشکل بیکاری در شهرستان کوثر که معضلات فراوانی را در پی دارد با جذب سرمایه گذار و حمایت از بخش خصوصی امکان پذیر است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کوثر، علیرضا علیپور در دیدار با خانواده‌های شهدا به همراه جمعی از مسئولان شهرستانی به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و هفته گرامیداشت مقام زن و مادر با قدردانی از صبر و استقامت این خانواده ها به عنوان اسوه های صبر و استقامت اظهار کرد: اجر خانواده های شهدا در درگاه خداوند کمتر از اجر شهدایی که برای دفاع از اسلام و انقلاب جان خود را نثار کردند، نیست.

وی با بیان اینکه صبر و بردباری مادران و همسران شهدا امری بسیار ستودنی و یک سعادت الهی است، گفت: شهدای ما حق بسیاری بر گردن ما دارند و سرکشی و دیدار از خانواده های معظم شهدا کوچکترین کاریست که در برابر آن جانفشانی ها و دلاورمردی ها انجام می دهیم.

علیپور تصریح کرد: امروزه نقش و جایگاه زن در جامعه اسلامی بسیار حائز اهمیت است چرا که این قشر جامعه سال هاست که پا به پای مردان در تمامی مسائل سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی نقش بسزایی داشته و به مرور هم این نقش و جایگاه پررنگ تر می شود.

فرماندار شهرستان کوثر افزود: زن ها سال هاست که با فعالیت در تمامی عرصه ها جایگاه ویژه خود را به دست آورده و عدالت اجتماعی را در جامعه حکمفرما ساخته اند.

وی بیان کرد: در ایران اسلامی محققان، پژوهشگران و فرهنگیان نخبه زن از هر زمان دیگری بیشتر و بهتر عمل کرده اند و مسئولان باید با در نظر گرفتن ایده ها و نظراتی که این قشر جامعه ارائه می دهند جامعه را در تحقق اقتصاد مقاومتی و در بهبود وضعیت اقتصادی و فرهنگی کشور یاری کنند.

فرماندار کوثر با اشاره به سخنان امام راحل در مورد حضور زن در تمامی عرصه های جامعه گفت: همان طور که بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران فرموده اند، زنان انقلابی امروزه باید در تمامی عرصه ها حضور داشته و فعالیت خود را به اثبات برسانند.

علیپور با تشریح اینکه نسبت به رفع معضل بیکاری در جامعه باید تلاش کرد، افزود: بیکاری در جامعه ما بخش عظیمی از مشکلات روز مره مردم را شامل شده است و جوانان تحصیل کرده جامعه ما در بخش تحصیل موثر واقع شده، اما با معضل بیکاری مواجه شده اند که در راستای حل مسائل مربوط به معضل بیکاری می توان با همکاری مردم و دولت در بحث یارانه ها بخش عظیمی از این معضل را حل و فصل کرد.

وی سرمایه گذاری و جذب سرمایه گذاران را در منطقه از دیگر عوامل حل معضل بیکاری برشمرد و خاطرنشان کرد: با جذب سرمایه گذار و حمایت از بخش خصوصی و همکاری دولت می توان در بحث بیکاری موثر عمل کنیم و معضل بیکاری دختران و پسران تحصیل کرده را که در آینده هم برای جامعه زنان و هم برای مردان مشکل ساز می شود را ریشه کن کنیم.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon