کشورهای غربی دارائی‌های ایران را ظالمانه غصب کرده‌اند


کشورهای غربی دارائی‌های ایران را ظالمانه غصب کرده‌اند

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی گفت: کشورهای غربی دارائی‌های ما را به‌زور و به‌شکلی ظالمانه غصب کرده‌اند در حالی که این اموال حق ملت است و اگر به‌خاطر دستیابی به همان حق باز هم به ما ظلم شود، درست نیست.

سکینه عمرانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان در پاسخ به این سؤال که دولت یازدهم در ابتدای شروع به کار، مشکلات کشور را ناشی از سوء مدیریت‌ها می‌دانست و در مقطع فعلی بیشتر مسائل را به تحریم‌ها ارتباط می‌دهد، اظهار کرد: کارهای اشتباه دولت سابق را تأیید نمی‌کنم اما کنار ایراد‌ها و اشکالات، حسن‌هایی نیز داشت.

وی با بیان این‌که بزرگ‌ترین خطای دولت فعلی خوش‌بینی و اعتماد به آژانس است، تصریح کرد:  بعید می‌دانم که دولت بتواند خسارت‌های ناشی از ورود جاسوسان غربی به تأسیسات هسته‌ای را جبران کند.

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی افزود: لبخند زدن به کشورهای شیطان که طبع و ذات استعماری دارند کاری غلط است و همواره باید به این جمله امام خمینی(ره) توجه کنیم که با بیان ساده می‌فرمودند که نان و پنیر خود را می‌خوریم اما به کشورهای مستکبر باج نمی‌دهیم.

وی بیان کرد: کشورهای غربی دارائی‌های ما را به‌زور و به‌شکلی ظالمانه غصب کرده‌اند در حالی که این اموال حق ملت است و اگر به‌خاطر دستیابی به همان حق، باز هم به ما ظلم شود، درست نیست.

عمرانی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب همواره اعلام کرده‌اند که ما به کشورهای غربی و در رأس آنها به آمریکا اعتماد نداریم زیرا آمریکا در ذات خود کشوری استعمارگر است.

وی خاطرنشان کرد: در مقطع فعلی نیز با وجود این‌که 4 میلیارد دلار از پول‌های بلوکه شده در فرصت 6ماهه آزاد می‌شوند اما در عین حال شاهد هستیم آمریکایی‌ها به‌بهانه‌های مختلف اقدامات ضدایرانی خود را تشدید می‌کنند که مصادره بنیاد علوی یک نمونه آن به شمار می‌آید اما متأسفانه دولت در مقابل فقط لبخند می‌زند.

نماینده مردم شهرستان سمیرم در پاسخ به این سؤال "آیا به‌عنوان نماینده مردم از توافق اولیه ژنو خبر دارید؟" تصریح کرد: به‌عنوان نماینده مردم از جزئیات توافق ژنو خبر ندارم و ما نامحرم هستیم، اما یک بار هم از شخص آقای ظریف به‌صراحت سؤال کردم که در پاسخ بیان کرد: اگر استیضاح هم بشوم جوابی نمی‌دهم.

انتهای پیام/ق*

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon