۴۰ میلیارد ریال برای سامان‌دهی جایگاه‌های سوخت لرستان اختصاص یافت


40 میلیارد ریال برای سامان‌دهی جایگاه‌های سوخت لرستان اختصاص یافت

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل شرکت توزیع پخش فرآورده‌های نفتی منطقه لرستان گفت: برای ساماندهی جایگاهای سوخت در لرستان بیش از ۴۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده که یک جایگاه در خرم آباد و یک جایگاه در بروجرد در اولویت ساماندهی هستند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم آباد، محمدرضا موسوی خواه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اکنون 65 جایگاه بنزین و 47 جایگاه سی ان جی در استان لرستان وجود دارد که این جایگاه‌ها امسال ساماندهی می‌شوند.

وی افزود: امسال برای ساماندهی جایگاهای سوخت در لرستان بیش از 40 میلیارد ریال هزینه می شود که یک جایگاه در خرم آباد و یک جایگاه در بروجرد در اولویت ساماندهی هستند.

مدیرعامل شرکت توزیع پخش فرآورده های نفتی منطقه لرستان بیان کرد: به طور متوسط روزانه یک میلیون و 200 هزار لیتر بنزین، یک میلیون و 600 هزار لیتر نفت گاز و 400 هزار لیتر نفت سفید در استان مصرف می شود.

وی با اشاره به کم بودن جایگاهای بنزین در لرستان عنوان کرد: جایگاه های موجود در استان لرستان به اندازه نیاز نیست و حداقل لرستان به 10 جایگاه دیگر نیاز دارد.

موسوی خواه تصریح کرد: یک میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار برای زیباسازی جایگاهای بنزین در لرستان نیاز است.

وی اظهار کرد: به طورمتوسط برای راه اندازی هر ایستگاه پنج میلیارد ریال نیاز بوده که با این میزان اعتبار زمینه یجاد 10 شغل ثابت و دائمی در هر جایگاه ایجاد می شود.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon