تجمع طلبکاران مقابل شرکت صدرا/ عابدینی: شکایت کنید، شهرام جای بهرام امضا می‌کند!


تجمع طلبکاران مقابل شرکت صدرا/ عابدینی: شکایت کنید، شهرام جای بهرام امضا می‌کند!

خبرگزاری تسنیم : عده‌ای از مردم برای دریافت مطالباتشان از شرکت صدرا که متعلق به مالک باشگاه داماش است مقابل دفتر این شرکت تجمع کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم ، نزدیک 40 نفر امروز رو به روی ساختمان شرکت صدرا تجمع کرده‌اند. دفتر شهرام قویدل، مالک باشگاه داماش گیلان و امیر عابدینی، مدیرعامل این باشگاه در ساختمان این شرکت قرار دارد.

این تجمع‌کنندگان افرادی هستند که برای دریافت مطالبات خود از شرکت صدرا تجمع کرده‌اند. آنها می‌گویند از سال گذشته به این شرکت پول داده‌اند تا خودرو دریافت کنند اما هنوز نه خودرویی دریافت کرده‌اند و نه پولشان را داده‌اند. تعدادی از آنها می‌گویند که می‌خواهند به جای دریافت خودرو همان پولی که پرداخت کرده‌اند را دریافت کنند.

امیر عابدینی به عنوان مدیر عامل باشگاه داماش قصد ورود به شرکت را داشت اما این اجازه به او داده نشد و تمام درهای شرکت را بسته‌اند. عابدینی چند روزی است که با مالک باشگاه داماش به مشکل خورده و در حالی که قویدل می‌گوید او را برکنار کرده اما خود عابدینی معتقد است که رئیس هیات مدیره داماش نمی‌تواند او را برکنار کند.

همچنین عده‌ای از ساکنان اطراف این شرکت با دیدن صحنه تجمع مردم از این موضوع تعجب کرده‌اند که چرا امروز کرکره‌های ساختمان را پایین کشیده‌اند و روزهای قبل این کار انجام نمی‌شده است. 

عابدینی در میان تجمع کنندگان گفت: تجمع فایده‌ای ندارد و باید برای دریافت مطالباتتان شکایت کنید. مالک شرکت بهرام قویدل است و شهرام قویدل به جای برادرش امضا می‌کند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon