فرایند صدور مجوز واحدهای تولیدی در شهرک‌های صنعتی انجام می‌شود


فرایند صدور مجوز واحدهای تولیدی در شهرک‌های صنعتی انجام می‌شود

خبرگزاری تسنیم: رئیس سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: تمام فرایند فعالیت واحدهای تولیدی و صنعتی در داخل شهرک های صنعتی در این مجموعه انجام شده و هیچ اعمال نظر بیرونی انجام نمی شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، سید محمدعلی ابریشمی در نشست با صنعتگران شهرک صنعتی شماره 2 اردبیل، اظهار کرد: با دستور ویژه وزیر صنعت، معدن و تجارت و از هفته آینده به غیر از استان های تهران و اصفهان دیگر استان های در حال توسعه نیز از 5 درصد تخفیف در واگذاری زمین در شهرک های صنعتی بهره مند می شوند.

رئیس سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران گفت: به زودی واگذاری زمین به صاحبان سرمایه در شهرک های صنعتی و در استان های محروم و کم برخوردار با 10 درصد تخفیف انجام می شود.

وی تصریح کرد: ثبت قرارداد زمین واگذار شده برای واحدهای راکد در استان ها انجام می شود اما این کار نباید مانعی در مسیر فعالیت شهرک های صنعتی و صاحبان تولید باشد بلکه بهتر است با حداکثر تسهیلات و تخفیفات واگذاری های مجدد در دستور کار باشد.

ابریشمی بیان کرد: تا زمانی که پرونده به مراجع قضایی و دادگاه ارجاع نشود ما می توانیم با اعمال قوانین حمایتی جلوی فسخ قراداد را بگیریم اما زمانی که حکم دادگاه ابلاغ شد دیگر کاری از دست ما بر نمی آید.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه شرکت شهرک های صنتعی در استان ها موظف هستند تمام زیرساخت ها را مهیا کنند، گفت: تلاش ما بر این است تا زیرساخت هایی نظیر آب، برق، گاز، ارتباطات، خیابان کشی، فضای سبز و حتی زیرساخت ارتباطی اینترنتی را در شهرک های صنعتی فراهم کنیم و امسال با منابع اعتباری که در اختیار داریم سعی می کنیم به استان ها در این زمینه کمک کنیم.

رئیس سازمان صنایع کوچک وشهرک های صنعتی ایران افزود: شهرک شماره 2 اردبیل از زیرساخت های مناسبی برخوردار است و ما در بازدیدی که داشتیم سعی می کنیم تا مشکلات آن را با اعتبارات ملی و استانی برطرف کنیم.

وی اظهار کرد: با موافقت وزیر صنعت، معدن و تجارت در کلیه شهرک های صنعتی کشور تمامی صدور مجوزها اعم از پروانه تاسیس و بهره برداری توسط خود شرکت شهرک های صنعتی انجام می شود و دیگر نیازی به دخالت سایر دستگاه ها وجود ندارد.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon