مریلا زارعی: تصویری که به‌تازگی منتشر شده هیچ ارتباطی با من ندارد


مریلا زارعی: تصویری که به‌تازگی منتشر شده هیچ ارتباطی با من ندارد

خبرگزاری تسنیم: مریلا زارعی، بازیگر سینما و تلویزیون نسبت به انتشار بعضی تصاویر و اطلاعات غلط از وی در خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری گلایه کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در چند روز گذشته تصویری  منسوب به مریلا زارعی در برخی از سایت‌ها منتشر و اعلام شده که تصویر وی در 20 سال پیش و  در زمان حضور در فیلم سلام سینماست.

مریلا زارعی با تکذیب این خبر و عکس گفت: تصویری که به‌تازگی منتشر و اعلام شده که چهره من در فیلم سلام سینما است به هیچ عنوان ارتباطی با من ندارد و تصویر یکی از بازیگران فیلم است که نام  وی را نمی‌دانم.

وی ادامه داد: متأسفانه در برخی سایت‌ها و حتی ویکی‌پدیا اطلاعات غلطی درباره من منتشر شده است که صحیح نیست، به‌طور مثال بعضی اطلاعات شخصی که از من در ویکی‌پدیا منتشر شده درست و قابل انتشار نیست.

زارعی با در خواست از خبرگزاری‌ها، سایت‌های خبری و روزنامه‌ها در انتشار اطلاعات درست اعلام کرد که انتظار می‌رود رسانه‌های وزین و معتبر برای درج اطلاعات بازیگران از منابع موثق استفاده کنند.

مریلا زارعی متولد تهران، 25 فروردین 1353 است. وی تاکنون در بیش از 50 فیلم سینمایی و مجموعه تلویزیونی حضور داشته است.

زارعی تاکنون 20 بار در جشنها و جشنواره‌هایی همچون جشنواره فیلم فجر، جشن سینمای ایران (خانه سینما)، جشن انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران نامزد دریافت جایزه شده است.

زارعی همچنین برای بازی در فیلم سربازهای جمعه به‌کارگردانی مسعود کیمیایی سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن و برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن برای فیلم شیار 143 شده است.

انتهای پیام/*

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران