نمایندگان مجلس از وزرات ورزش برای شفاف‌سازی قراردادهای فوتبال تشکر کردند

نمایندگان مجلس از وزرات ورزش برای شفاف‌سازی قراردادهای فوتبال تشکر کردند

خبرگزاری تسنیم: جمعی از نمایندگان مجلس طی نامه‌ای از اقدام اخیر وزارت ورزش و جوانان در شفاف‌سازی قراردادهای فوتبال تقدیر و تشکر کردند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور کشورمان از اقدامات وزارت ورزش و جوانان در شفاف‌سازی قراردادهای فوتبال تشکر کردند.

این نامه به امضای 153 تن از نمایندگان مجلس رسیده است و در جلسه امروز از سوی شاهین محمدصادقی عضو هیئت رئیسه مجلس قرائت شد.

متن کامل این نامه به شرح زیر است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

حضرت حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی ریاست محترم جمهور

سلام‌علیکم

با سلام بر محمد و آل محمد (ص)

بدین‌ وسیله ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی از اقدام اخیر وزارت ورزش و جوانان در شفاف‌سازی قراردادهای فوتبال و تأکید بر اعدم ارتزاق ورزش حرفه‌ای از بودجه کل کشور به استناد تبصره ذیل ماده 13 قانون برنامه پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران در جلوگیری از دلال‌بازی در قراردادهای بازیکنان که سبب انزجار اهالی محترم ورزش و مردم ورزش‌دوست نسبت به این موضوع گردیده است، تقدیر و تشکر می‌نماییم و مصرانه از دستگاه‌های ذی‌ربط از جمله صداوسیما، روزنامه‌نگاران و دستگاه قضا خواستار حمایت از ادامه حرکت اخیر وزارت محترم ورزش و جوانان هستیم و در این مسیر نیز مجلس شورای اسلامی آمادگی خود را جهت هرگونه مساعدت به سالم‌سازی فضای ورزشی کشور اعلام می‌دارد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon