اجرای طرح هادی در ۳۳۰ روستای بالای ۵۰ خانوار اردبیل


اجرای طرح هادی در 330 روستای بالای 50 خانوار اردبیل

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل گفت: تا کنون در بیش از ۳۳۰ روستای بالای ۵۰ خانوار استان طرح هادی اجرا شده که بر اساس ارزیابی سال ۹۲ استان اردبیل در این زمینه جزو استان‌های برتر کشور انتخاب شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، احمد حاجعلیزاده در مراسم کلنگ زنی عملیات اجرای طرح هادی در روستاهای آق درق و دستگیر شهرستان مشگین شهر اظهار کرد: امسال از محل اعتبارات ملی 14 میلیارد ریال برای اجرای  طرح هادی در 21 روستای استان تخصیص یافته که با مساعد شدن شرایط جوی عملیات اجرایی آنها به تدریج آغاز می شود.  

وی تصریح کرد: تا کنون در بیش از 330 روستای  بالای 50 خانوار استان طرح هادی اجرا  شده که بر اساس ارزیابی سال 92 استان اردبیل از لحاظ کمیت و کیفیت در اجرای طرح هادی جزو استان‌های برتر کشور انتخاب شده است.

حاجعلیزاده افزود: تا کنون از تعداد 1 هزار و 29 روستای بالای 20 خانوار استان  برای 742 روستا طرح هادی تهیه شده  که با تخصیص اعتبار عملیاتی می شود.

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل در مورد سند دار کردن اماکن روستایی نیز گفت: سند دار کردن اماکن روستایی سبب توسعه روستاها و ماندگاری روستاییان در زادگاه خویش است که بنیاد مسکن استان اردبیل در سند دار کردن اماکن روستایی از موفق ترین استان های کشور محسوب می شود و تاکنون حدود 100 هزار جلد سند روستایی در استان صادر و به مالکان آنها تحویل شده است.

فرماندار شهرستان مشگین شهر نیز در این مراسم گفت: تاکنون حدود 13 هزار جلد سند مالکیت روستایی در مناطق مختلف این شهرستان تهیه و به روستاییان تحویل شده است.

ابراهیم امامی با قدردانی از مطالعه و اجرای طر ح هادی در بیش از 150 روستای این شهرستان خواستار عملیاتی شدن طرح های هادی راکد در این شهرستان شد.

وی با بیان اینکه اجرای طرح هادی در مناطق روستایی بدون مشارکت روستاییان محقق نمی شود، بر همکاری اهالی به ویژه اعضای شوراهای اسلامی روستاها با بنیاد مسکن تاکید کرد.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon