شهنازی: ملی‌پوشان کاراته از همین امروز می‌توانند در آکادمی تمرین کنند

شهنازی: ملی‌پوشان کاراته از همین امروز می‌توانند در آکادمی تمرین کنند

خبرگزاری تسنیم: دبیر کل کمیته ملی المپیک گفت: چون ورزشکار بوده‌ام به خوبی می‌دانم ورزشکاران در اردوهای تیم ملی چه رنج‌هایی می‌کشند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، شاهرخ شهنازی در جمع اعضای تیم ملی کاراته اظهار داشت: چون خودم ورزشکار بوده‌ و حضور اردوهای تیم ملی را تجربه کرده‌ام به خوبی می‌دانم که ورزشکاران چه رنج‌هایی در اردو می‌کشند. مطالبی که شما امروز بیان کردید برای من کاملا قابل لمس است.

وی ادامه داد: کاراته برخلاف اینکه از شرق آسیا آمده اما به عنوان یک ورزش ایرانی شناخته می‌شود و همه آسیا امروز کاراته را برندی ایرانی می‌دانند.

دبیرکل کمیته ملی المپیک یادآور شد: حتی اگر هم نتوانیم خواسته‌های شما را یرآورده کنیم این را بدانید که یک عده نگران شما هستند و به مسائل شما فکر می‌کنند ما تلاش می‌کنیم شما را در بهترین شرایط قرار بدهیم. 

شهنازی گفت: فقط این نیست که ما تا آغاز بازی‌های آسیایی به شما توجه کنیم و قطعا پس از آن هم توجه ویژه‌ای به شما خواهیم داشت. با خیال راحت به تمرینات‌تان ادامه دهید و ما سعی می‌کنیم نیازهای شما را برطرف کنیم. 

وی یادآور شد: خواسته‌های خود را بالا ببرید. شما ورزشکاران توانمندی‌هستید و می‌توانید از همین امروز در آکادمی ملی المپیک حضور به هم رسانید. 

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon