واحدهای تولیدی غیرفعال شهرستان مشگین شهر فعال می شوند


واحدهای تولیدی غیرفعال شهرستان مشگین شهر فعال می شوند

خبرگزاری تسنیم: فرماندار شهرستان مشگین شهر گفت: واحدهای تولیدی غیرفعال در شهرستان مشگین شهر با کمک ها و مساعدت صندوق توسعه ملی از حالت رکود خارج شده و فعال می شوند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، ابراهیم امامی در جلسه بررسی موانع توسعه اقتصادی این شهرستان اظهار کرد: بیشتر واحدهای تولیدی با مشکل سرمایه در گردش مواجه هستند و برای تامین اعتبار مورد نیاز این واحدها از طریق صندوق توسعه ملی تلاش می شود.

وی با بیان اینکه امسال دوره های آموزشی و تخصصی برای کارفرمایان واحدهای تولیدی شهرک صنعتی برگزار می شود، گفت: به زودی فاز دوم کارخانه تولید فرش ماشینی مشگین شهر با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.

 امامی با تشریح اهمیت نامگذاری سال جدید به نام اقتصاد و فرهنگ بر نقش تاثیرگذار واحدهای تولیدی در بی نیازی مردم به کالاهای وارداتی اشاره کرد و افزود: فرمانداری مشگین شهر در راستای توسعه صنایع تولیدی، تبدیلی و صنایع بومی و خانگی به صورت همه جانبه حمایت می کند.

وی با اشاره به قابلیت های گردشگری شهرستان مشگین شهر تصریح کرد: تاکنون در شناساندن قابلیت های گردشگری شهرستان اقدامات قابل توجهی انجام نشده است.

فرماندار شهرستان مشگین شهر با اشاره به ورود سالانه هزاران گردشگر از مناطق مختلف کشور و جهان به این منطقه از تشکیل ستاد دائمی سفر در این شهرستان خبر داد و خواستار تعیین تکلیف بناهای تاریخی و باستانی شهرستان از جمله کهنه قلعه، حمام عدل و محوطه باستانی شهر یئری شد.

انتهای پیام/ ق

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon