شرکت گاز هیچ پیمان معوقه‌ای در کردستان ندارد


شرکت گاز هیچ پیمان معوقه‌ای در کردستان ندارد

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل سابق شرکت گاز کردستان گفت: با تشکیل کمیته تسویه حساب پیمانکاران از سال ۸۳ این شرکت در حال حاضر هیچ گونه پیمان معوقه‌ای در این استان وجود ندارد و در سال گذشته نیز ۷۷ پروژه تسویه حساب کردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، محمدمهدی مهدوی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل جدید شرکت گاز کردستان در سنندج اظهار کرد: با تشکیل کمیته تسویه حساب پیمانکاران از سال 83 این شرکت در حال حاضر هیچ گونه پیمان معوقه‌ای در این استان وجود ندارد و در سال گذشته نیز 77 پروژه تسویه حساب کردند.

وی گفت: از سال 82 تاکنون 18 هزار و 414 متر مربع ساختمان برای ادارات شرکت گاز در سطح استان کردستان ایجاد شده است که سالانه به طور میانگین یک هزار و 880 متر مربع ساخت و ساز در بخش ساختمانی این شرکت ایجاد شده است.

مدیرعامل سابق شرکت گاز کردستان از انتقال 61 میلیارد تومان پول به دارایی استان در سال گذشته خبر داد و تصریح کرد: در سال‌های گذشته این میزان انتقال 31 و 34 میلیارد تومان بوده که در سال گذشته این رقم به دو برابر رسید.

وی اظهار کرد: در طول 10 سال خدمت در استان کردستان بیشتر از نیروهای بومی این خطه دلسوزی و خدمت کردم و همه این اقدامات با پاکدستی و به دور از هر گونه مسایل فرقه‌ای و جناحی انجام شد.

مهدوی با اشاره به اقدامات شرکت گاز کردستان از سال 82 تاکنون گفت: تاکنون 757 روستا در سطح استان گازدار شده و قرارداد 36 روستای جدید نیز در حال انعقاد است.

وی تأکید کرد: استان کردستان از نظر تعداد روستاهای برخوردار از نعمت گاز در سال گذشته رتبه پنجم کشور را به خود اختصاص داد در حالی که این رقم در سال 84 در جایگاه 19 کشوری بود.

مدیرعامل سابق شرکت گاز کردستان متوسط نفوذ گاز در جمعیت شهری کشور را در حال حاضر 95 درصد عنوان کرد و گفت: این رقم در استان کردستان هم‌اکنون 100 درصد است.

وی متوسط نفوذ در جمعیت روستایی کشور را در حال حاضر 96 درصد ذکر کرد و افزود: این رقم در استان کردستان 78 درصد است.

مهدوی اظهار کرد: در سال گذشته سهم استان کردستان در بخش گازرسانی به روستاها 5 درصد کل کشور بوده است و از 757 روستای گازدار استان 510 روستا در طول 4 سال اخیر انجام شده است.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon