برگزاری نوزدهمین دوره آزمون قرآن و عترت در دانشگاه آزاد تویسرکان


برگزاری نوزدهمین دوره آزمون قرآن و عترت در دانشگاه آزاد تویسرکان

خبرگزاری تسنیم: نوزدهمین دوره آزمون قرآن و عترت ویژه اساتید و دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تویسرکان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تویسرکان، با حضور 384 دانشجو استاد نوزدهمین دوره آزمون قرآن و عترت ویژه اساتید و دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تویسرکان برگزار شد.

معصومه فضلی مسئول کانون قرآن وعترت دانشگاه آزاد اسلامی تویسرکان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار کرد: تعداد 1045 از دانشجویان و اساتید برای شرکت در این آزمون ثبت نام کرده بودند که از این تعداد 384 نفر در آزمون مذکور شرکت کردند.

وی با اشاره به اینکه این دوره از مسابقات کتبی قرآن و عترت در 10 رشته تفسیر قرآن کریم، زندگانی معصومین، حفظ و ترجمه ادعیه و زیارات، نماز، ترجمه فارسی و انگلیسی قرآن کریم، احکام خواهران و برادران، زندگانی پیامبر اسلام (ص) و نهج‌البلاغه برگزار شد، ابراز کرد: بخش شفاهی این مسابقات در اوایل دی ماه سال جاری برگزارمی شود.

مسئول کانون قرآن وعترت دانشگاه آزاد اسلامی تویسرکان افزود: به سه نفر برتر در هر رشته از این مسابقات هدایایی اهداء می شود و همچنین نفرات برتر برای شرکت در مراحل بعدی به دبیر خانه منطقه پنج دانشگاه معرفی می گردند.

فضلی از برگزاری نوزدهمین مسابقات قرآن و عترت ویژه کارکنان در دانشگاه آزاد واحد تویسرکان در هفته آینده خبر داد و افزود: محور قراردادن قرآن وعترت در تمامی ابعاد زندگی، ضامن رسیدن به کمال و سعادت است و زندگانی بشر همانند کلاس درسی است که به معلم و کتاب و راهنما نیاز دارد.

وی با بیان اینکه انبیاء معلم و راهنما و  قرآن کتاب هدایتگر، انسان ساز و جامعه ساز  بشریت است، افزود: ماهیت بشر بر خلاف جمادات که در نهایت کمال آفریده می شوند، برای تکامل نیازمند طی طریقی دشوار و طولانی هستند که با آموزه های دینی می توانند مراحل و مدارج بسیاری از اسفل سافلین تا اعلى علیین را عبور  کند.

مسئول کانون قرآن وعترت دانشگاه آزاد اسلامی تویسرکان تأکید کرد: در چنین شرایطی و  برای پیمودن چنین مسیر دشواری رهبر و هدایتگری توانمند نیاز است و قرآن کریم و اهل بیت علیهم السلام بهترین راهنما و هدایتگر بشریت هستند.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon