سعیدی مدیرعامل شهرک‌های صنعتی اردبیل شد


سعیدی مدیرعامل شهرک‌های صنعتی اردبیل شد

خبرگزاری تسنیم: در مراسمی با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، معاون استاندار اردبیل و جمعی از مسئولان، "ابراهیم خلیلی" به عنوان مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، در این مراسم که در سالن اجتماعات اداره کل استاندارد استان اردبیل برگزار شد، مدیرعامل جدید شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل اظهار کرد: کشور ما در شرایط اقتصادی خاص و ویژه قرار دارد و در این شرایط شکوفایی صنعت و تولید نیاز به مراقبت و مجاهدت جدی دارد و ما در مجموعه شهرک های صنعتی تلاش می کنیم تا به رونق و توسعه بیشتر این بخش کمک کنیم.

ابراهیم خلیلی افزود: نیمی از اشتغال و کارآفرینی استان اردبیل در تامین زیرساخت های بخش صنعتی و تولید اتفاق می افتد به طوری که در این بین سعی و تلاش بر این است تا واحدهای تولید دچار رکود و تعطیلی و اغلب به دلیل کمبود نقدینگی با مشکلاتی رو به رو هستند برطرف شود.

وی تصریح کرد: مجموعه شهرک های صنعتی استان اردبیل بنا را بر تعامل بیشتر با صنعتگران گذاشته است و سعیمان بر این است تا مشکل شهرک های صنعتی استان اردبیل و نواحی صنعتی که به تعداد 15 مورد در این استان فعال است با اولویت تامین زیرساخت ها برطرف شود.

مدیرعامل جدید شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل اعمال بخشودگی جرایم از محل حق و حقوق انتفاعی، ضرورت بخشودگی جرایم مالیاتی، ارتقای وضعیت و سیمای مناسب برای شهرک های صنعتی، توانمندسازی صنایع زیربنایی با تولید محصولات صادرات محور، توسعه خوشه های صنعتی و تلاش برای ارتقای رضایتمندی مشترکان را ضروری بیان کرد.

خلیلی با تاکید بر تعامل با حفاظت محیط زیست، تکمیل تصفیه خانه فاضلاب شهرک ها و توسعه فضای سبز در کاهش آلودگی زیست محیطی گفت: ما در واگذاری زمین در شهرک های صنعتی تسهیل ایجاد کرده و سعیمان بر این است تا فسخ قرارداد در این حوزه به حداقل برسد.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon