۴۸۰ میلیارد تومان تسهیلات به صنعتگران اردبیل پرداخت شد


480 میلیارد تومان تسهیلات به صنعتگران اردبیل پرداخت شد

خبرگزاری تسنیم: معاون توسعه منابع انسانی استاندار اردبیل گفت: در ۸ سال گذشته ۴۸۰ میلیارد تومان تسهیلات برای صنعتگران، تولیدکنندگان و کارآفرینان در استان اردبیل پرداخت شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، اقبال عباسی ظهر امروز در مراسم معارفه مدیرعامل جدید شهرک های صنعتی در اردبیل اظهار کرد: در مقابل این پرداختی ها دولت 720 میلیارد تومان یارانه نقدی به مردم این استان پرداخت کرده که در قیاس با رقم حمایتی از صنعت و تولید رقم ناچیزی است.

وی با بیان اینکه 30 میلیارد تومان در سال گذشته پروژه عمرانی اجرا شده تصریح کرد: پرداخت یارانه نقدی نه تنها سودی در توسعه و تقویت اقتصادی و اشتغال نداشته بلکه به رکود تورمی کمک کرده به طوری که این پرداختی عامل اصلی گرانی ها و تورم موجود است.

عباسی بیان کرد: با این وضعیت اغلب شهرک های صنعتی و واحدهای تولیدی به مرحله ورشکستگی رسیده اند که هیچ امیدی به حل این مشکلات جز با کمک مردم در پرداخت نکردن یارانه های نقدی و باز شدن دست و بال دولت و کمک به بخش صنعت و عمران قابل تصور نیست.

معاون توسعه منابع انسانی استاندار اردبیل با اشاره به شعار تدبیر و امید دولت یازدهم با وارد شدن مدیران کارآمد و وزاری باتجربه گفت: شعار امسال به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی فضای خوبی را فراهم کرده تا دولت بتواند با تکیه بر این دو اصل از تنگنای تحریم اقتصادی و فشارهای مختلف در این عرصه رهایی پیدا کند.

وی اظهار کرد: دولت قصد درگیری با کشورهای دنیا و قطع روابط با جوامع جهانی را ندارد و همواره سعی دارد با حفظ شان و منزلت نظام اسلامی از ظرفیت کشورهای خارجی و بین المللی بهترین بهره برداری را داشته باشد.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon