اسد پیروز میدان سوریه خواهد بود

اسد پیروز میدان سوریه خواهد بود

خبرگزاری تسنیم: یک روزنامه آلمانی با اشاره به اینکه امور برای بشار اسد به‌خوبی پیش می‌رود، وی را پیروز میدان نبرد سوریه و انتخابات ریاست‌جمهوری آینده این کشور ارزیابی کرد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، روزنامه "زوددویچه سایتونگ" در تحلیلی نوشت: روسیه در اوکراین به سیاست‌های امپریالیستی رجوع کرده و موضع آمریکا در برابر مسکو سخت شده و در این میان پیروز و برنده این شرایط بشار اسد در سوریه است.

زوددویچه در بخش دیگری از این تحلیل به پیش رفتن خوب امور برای بشار اسد اشاره کرده نوشت: وی در میدان برنده شده است و حتی در شهر حمص که زمانی مهد شورش‌های گروه‌های مختلف بود، مقاومت شورشیان متزلزل شده است.

این روزنامه آلمانی در ادامه نوشت: بشار اسد می‌خواهد در ماه ژوئن انتخابات ریاست جمهوری را در سوریه برگزار کند. وی البته به نامزدهای مخالف خود اجازه شرکت در انتخابات را داده است، اما طبیعتاً پیروز این مبارزه خود وی می‌باشد.

زوددویچه سایتونگ در بخش دیگری از این مطلب نوشت: در این میان به‌خصوص سوریه به یک هدف رؤیایی برای گروه‌های افراطی و جوانان اروپایی تبدیل شده است که به‌اشتباه در این کشور به‌دنبال مفهوم زندگی یا مرگ می‌گردند.

انتهای پیام/پ*

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان