خوشه لبنیات اردبیل در ۴۲ واحد راه اندازی شده است


خوشه لبنیات اردبیل در 42 واحد راه اندازی شده است

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل سابق شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: با همکاری سرمایه گذاران بخش خصوصی خوشه لبنیات را در این استان در قالب ۴۲ واحد تولیدی و بیش از ۱۵۰ واحد صنفی فعال کردیم تا از ظرفیت استان در این زمینه بهره برداری شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، محمد ملاطفی ظهر امروز در مراسم معارفه مدیرعامل جدید شرکت شهرک های صنعتی در اردبیل اظهار کرد: ما در این مدت یک ناحیه صنعتی به شهرک ها و نواحی استان اردبیل اضافه کردیم و تامین زیرساخت های بیش از 7 شهرک و ناحیه و شهرک صنعتی استان اردبیل انجام شده و شهرک تخصصی آب نیز از نعمت گاز طبیعی بهره مند شده است.

وی با اشاره به مجهز شدن  دو شهرک صنعتی اردبیل به تجهیزات آتش نشانی بیان کرد: در این مدت با اطفای حریق رخ داده در واحدهای تولیدی و صنعتی شهرک ها به تعداد 6 مورد از اموال آنها محافظت کردیم و سعیمان بر این است تا در شهرک شماره یک اردبیل ایستگاه آتش نشانی راه اندازی شود.

ملاطفی از هزینه کرد 4 میلیارد تومانی برای تامین زیرساخت های شهرک های صنعتی خبر داد و گفت: برای 2 شهرک بزرگ اردبیل 20 میلیارد تومان هزینه تامین و تعمیر زیرساخت انجام شده و برای 97 هکتار از اراضی شهرک ها اسناد ثبتی دریافت شده است.

مدیرعامل سابق شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل با تشریح راه اندازی مرکز فناوری رشد، استمرار آموزش کارکنان و مدیرن واحدهای صنعتی، برگزاری 16 تور صنعتی با حضور 310 نفر، حمایت مالی از 8 پایان نامه و کمک به توسعه خوشه های صنعتی تصریح کرد: در این 2/5 سال اخیر 130 فقره واگذاری زمین انجام شده و در 15 شهرک فعال استان اردبیل واگذاری ها به ویژه کارگاه های تولیدی به شکل موقت انجام شده است.

وی افزود: در این مدت 2 هکتار فضای سبز شهرک های صنعتی افزوده شده و بیش از 3 هزار اصله درخت و درختچه نیز کاشته شده و در کنار آن در این 2 سال تلاش کردیم تا شرکت شهرک های صنعتی از ضرردهی به سوددهی برسد.

انتهای پیام/ ق

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon