انتخابات نظام مهندسی کشاورزی اردبیل برگزار می‌شود


انتخابات نظام مهندسی کشاورزی اردبیل برگزار می‌شود

خبرگزاری تسنیم: انتخابات چهارمین دوره شورای اسلامی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل جمعه ۵ اردیبهشت ماه در اردبیل برگزار می شود.

شهرام محمدی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار کرد: با تکمیل دبیرخانه کمیته اجرایی انتخابات چهارمین دوره شورای استانی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل با نامزدی 45 نفر برگزار می شود.

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی اردبیل بیان کرد: البته در مرحله ثبت نام اولیه 49 نفر کاندیدا اعلام آمادگی کرده بودند که با انصراف 4 نفر، این تعداد به 45 نفر رسید.

وی تصریح کرد: نامزدها تا پایان وقت اداری چهارشنبه 3 اردیبهشت فرصت تبلیغات داشتند و پس از آن نباید هیچ گونه تبلیغاتی در سایت ها و منابع مختلف انجام دهند.

محمدی تاکید کرد: در صورت به حد نصاب رسیدن اعضا و با تشکیل مجمع، انتخابات برگزار می شود و در غیر این صورت در تاریخ دیگر رای گیری انجام می شود.

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی اردبیل با بیان اینکه محل برگزاری انتخابات و استقرار صندوق آرا استادیوم تختی اردبیل سالن شهید آسمانی است، افزود: روز جمعه 5 اردیبهشت ماه از ساعت 8 صبح رای دهندگان برای دادن آرای خود می توانند به مکان یاد شده مراجعه و در این انتخابات مشارکت کنند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon