پیروزی ایران بر مغولستان و صعود به عنوان صدرنشین

پیروزی ایران بر مغولستان و صعود به عنوان صدرنشین

خبرگزاری تسنیم: تیم ملی والیبال نشسته مردان ایران در سومین بازی خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا مقابل مغولستان به پیروزی رسید و به عنوان صدرنشین گروه اول راهی مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت ورزش‌های جانبازان و معلولین، تیم ملی والیبال نشسته ایران در این دیدار در 3 ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 6، 25 بر 8 و 25 بر 7 مغولستان را شکست داد تا با کسب 9 امتیاز از 3 پیروزی متوالی در صدر گروه اول مسابقات قهرمانی آسیا قرار گیرد.

تیم ملی والیبال نشسته ایران در روزهای اول و دوم نیز تیم‌های قزاقستان و ژاپن را از پیش رو برداشت.

تیم‌های اول و دوم دور مقدماتی هر گروه به مرحله نیمه نهایی مسابقات والیبال نشسته قهرمانی آسیا صعود می‌کنند و تیم‌های سوم و چهارم برای کسب عناوین پنجم تا هشتم به مصاف یکدیگر می‌روند.

مجید لشگری، داوود علی پوریان، صادق بیگدلی، محمد خالقی، رضا پیدایش، مهرزاد مهروان، ناصر حسن پور، حسین فرزانه، حسین گلستانی، آرش خرمالی، مجتبی حیدری و مهدی بابادی اسامی ملی‌پوشانی ایران در مسابقات والیبال نشسته قهرمانی مردان آسیاست که با هدایت هادی رضایی به میدان می‌روند.

علیرضا معمری، بهمن تاروردی زاده، فرید صائبی و علی اخوان به عنوان مربیان، محمد صفری به عنوان فیزیوتراپیست و علی کشفیا به عنوان سرپرست تیم ملی والیبال نشسته ایران را در مسابقات قهرمانی آسیا همراهی می‌کنند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon