ایران رهبر و الگوی والیبال معلولان آسیا و جهان است

ایران رهبر و الگوی والیبال معلولان آسیا و جهان است

خبرگزاری تسنیم: رئیس مالزیایی سازمان والیبال معلولان آسیا– اقیانوسیه رشد و رونق این رشته در ایران را ستود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون ورز‌ش‌های جانبازان و معلولین، لم سونگ شن اظهار داشت: از طرف هیئت رئیسه از مردم ایران و به ویژه شهر مشهد به خاطر میزبانی خوب تشکر و قدردانی می‌کنم. ایران رهبر و الگوی والیبال معلولان آسیا و جهان است. این موضوع ارتباط مستقیم با تعداد بازیکنان  و تیم‌های باشگاهی فعال این کشور دارد. همیشه سعی کردیم از تجارب فنی ایران استفاده کنیم.

وی افزود: در سازمان والیبال معلولان آسیا و اقیانوسیه 2 بحث توسعه و برگزاری رده بالای مسابقات را در نظر داریم. در برگزاری مسابقات ایران همیشه حرف اول را می زند و در بحث توسعه نیز  ایران می تواند کمک زیادی به این سازمان بکند.

او ادامه داد: در سال‌های آینده دوره های داوری، کلاس‌بندی و مربیگری برگزار خواهیم کرد تا به رشد فنی والیبال معلولان آسیا و اقیانوسیه کمک کند.

رئیس سازمان والیبال معلولان آسیا– اقیانوسیه تصریح کرد: مردم مشهد از مسابقات والیبال نشسته قهرمانی آسیا استقبال خوبی کردند. امیدوارم مردم دیگر کشورها علاقمندی ایران را مشاهده و به این سمت حرکت کنند. البته نقش رسانه ها در این زمینه بسیار مهم است. متاسفانه این شرایط را در رقابت‌های قاره‌ای و جهانی شاهد نیستیم. والیبال نشسته ایران در هر کشوری از جهان بازی کند تعداد ایرانیان حاضر در سالن بسیار زیاد است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon