نونهال مهریزی ۲ مدال نقره و برنز کسب کرد


نونهال مهریزی 2 مدال نقره و برنز کسب کرد

خبرگزاری تسنیم: رئیس جمعیت هلال احمر مهریز گفت: سید رضا هاشمی یکی از اعضای جمعیت هلال احمر مهریز در مسابقات قهرمانی کشور دو مدال نقره و برنز کسب کرد.

محمدرضا دهقانی زاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در مهریز، با اشاره به کسب دو مدال نقره و برنز توسط یکی از نونهالان مهریزی در مسابقات کشوری اظهار کرد: سید رضا هاشمی یکی از اعضای جمعیت هلال احمر مهریز در مسابقات قهرمانی کشور دو مدال نقره و برنز کسب کرد.

وی افزود: این عضو جمعیت هلال احمر در مسابقات دو و میدانی قهرمانی کشور در رده سنی نونهالان موفق شد دو مدال نقره و برنز کسب کند.

دهقانی زاده اضافه کرد: سید رضا هاشمی ورزشکار مهریزی در مسابقات مذکور در ماده پرش طول موفق شد 5متر و 40 سانتی متر بپرد و صاحب گردن آویز نقره مسابقات شود.

وی افزود:این عضو جوانان جمعیت هلال احمر در ماده60 متر بامانع بر سکوی سوم مسابقات تکیه زد و مدال برنز مسابقات قهرمانی کشور را بر گردن آویخت.

رئیس جمعیت هلال احمر مهریز با قدردانی از زحمات و تلاش‌های محمد حسین زارع بیدکی مربی این ورزشکار کسب این عنوان توسط هاشمی در سن 13 سالگی را مهم برشمرد و گفت: آینده‌ای درخشان برای این ورزشکار انتظار می‌رود.

دهقانی زاده رمز موفقیت ورزشکاران دو و میدانی مهریز را تمرینات اصولی و هدفمند دانست و از سید رضا هاشمی به عنوان ستاره چند سال آینده دو و میدانی کشور یاد کرد.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon