شکست بایرن‌مونیخ، رئال را به فینال نزدیک‌ کرد


شکست بایرن‌مونیخ، رئال را به فینال نزدیک‌ کرد

خبرگزاری تسنیم: تیم فوتبال رئال مادرید موفق شد بایرن‌مونیخ را در دیدار رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا شکست دهد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در دومین شب از مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا تیم رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبان بایرن‌مونیخ بود که موفق شد در پایان میهمان خود را شکست دهد.

در این دیدار که بین پُر افتخارترین تیم رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا و قهرمان دوره قبلی این رقابت‌ها برگزار می‌شد، کریم بنزما موفق شد در دقیقه 19 تک گل تیم رئال مادرید را به ثمر برساند تا این دیدار در نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به سود این تیم به پایان برسد.

این دیدار در نیمه دوم هم بسیار جذاب و دیدنی دنبال شد که دو تیم موقعیت‌های خوبی را روی دروازه یکدیگر خلق کردند. بایرن‌مونیخ که دوست نداشت در این بازی شکست بخورد تا امید زیادی برای حضور در فینال و دفاع از قهرمانی فصل قبلش داشته باشد، فشار زیادی را روی دروازه رئالی‌ها آورد اما چندین بار عملکرد خوب کاسیاس مانع از فرو ریختن دروازه این تیم شد.

در دقایق تلف شده نیمه دوم نیز بایرن‌مونیخ در حالی که می‌توانست کار را به تساوی بکشد، اما آلونسو به خوبی موقعیت را از باوارایی‌ها گرفت. در این صحنه بازیکنان و نیمکت‌نشینان بایرن‌مونیخ اعتقاد به پنالتی داشتند اما داور این بازی چنین اعتقادی نداشت تا این بازی با همان نتیجه یک بر صفر به سود رئال به پایان برسد و این تیم به فینال یک قدم نزدیک‌تر شود.

دیدار برگشت دو تیم، سه‌شنبه هفته آینده 9 اردیبهشت در ورزشگاه آلیانز آره‌نا و به میزبانی بایرن‌مونیخ برگزار می‌شود.

به گزارش تسنیم، دیگر دیدار این مرحله شب گذشته بین تیم‌های اتلتیکو مادرید و چلسی برگزار شد که این دیدار با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon