آنچلوتی: رئال مادرید یک کار گروهی زیبا را به نمایش گذاشت


آنچلوتی: رئال مادرید یک کار گروهی زیبا را به نمایش گذاشت

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید با تمجید از عملکرد شاگردانش برابر باواریایی‌ها اعتراف کرد در خانه حریف بازی سختی در انتظار او و شاگردانش خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کارلو آنچلوتی، سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید پس از پیروزی یک بر صفر تیمش در بازی شب گذشته (چهارشنبه) برابر بایرن مونیخ در دور رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، اظهار داشت: من از همه چیز راضی‌ام، چون مسابقه سختی بود. ما خوب بازی کردیم. اگرچه در برخی دقایق بازی تحت فشار قرار گرفتیم اما در حملات خوب کار کردیم. در مجموع من از تیمم راضی هستم.

کارلتو افزود: در ابتدای بازی ما کمی محتاط بودیم و در همان اول کار توپ را از دست می‌دادیم و بسیار عقب کشیده بودیم. در نیمه دوم اما تاثیرگذاری بایرن بر بازی کمتر شد. کاری که ما انجام دادیم اصولی بود. فابیو کوئنترائو بارها از کمک ایسکو بهره برد و آنخل دی‌ماریا هم از پاس‌های دنیل کارواخال استفاده کرد. بازی رئال یک کار گروهی خوب بود.

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید تصریح کرد: بدون گرث بیل و در حالی که کریستیانو رونالدو که با 50 درصد توان خود بازی می‌کرد، کار ما آسان نبود. با این وجود تیم ما خوب کار کرد. کریستیانو تلاش زیادی کرد تا به این بازی برسد. بازی دوم بسیار سخت خواهد بود. ما برتری جزئی نسبت به بایرن داریم اما در آن بازی هم باید با همان اعتمادبه‌نفسی که در خانه داشتیم به میدان برویم و همان انگیزه‌ای که در این بازی داشتیم را به نمایش بگذاریم. هیچکس نمی‌داند در مونیخ چه اتفاقی خواهد افتاد.

بازی برگشت تیم‌های رئال مادرید و بایرن مونیخ، سه‌شنبه هفته آینده در ورزشگاه آلیانتس آره‌نا شهر مونیخ برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon