شهردار کرمان شایعه استعفای خود را تکذیب کرد


شهردار کرمان شایعه استعفای خود را تکذیب کرد

خبرگزاری تسنیم: شهردار کرمان شایعه استعفای خود از شهرداری کرمان و رفتن به شهرداری تهران را تکذیب کرد.

ابوالقاسم سیف‌الهی در گفت‎‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، درباه شایعه رفتن خود از شهرداری کرمان، اظهار کرد: البته در پایان سال گذشته پیشنهاداتی وجود داشت، اما به دلایلی از قبول آنها انصراف دادم.

منتخب شورای شهر کرمان، افزود: در حال حاضر با جدیت تمام در حال پیگیری برنامه‌ها و پروژه‌های شهرداری کرمان هستم و تصمیم دیگری ندارم.

سیف‌الهی با بیان اینکه برنامه‌ریزی من برای یک دوران طولانی کار و فعالیت است، گفت: البته اگر شورای شهر کرمان تشخیص دیگری بدهد، این آمادگی را دارم که از شهرداری کرمان خداحافظی کنم.

اولویت شهرداری کرمان، اتمام پروژه‌های نیمه تمام است

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر اولویت شهرداری کرمان، اتمام پروژه‌های نیمه تمام است، تصریح کرد: همه تلاش مدیران و کارکنان شهرداری کرمان در راستای تکمیل این قبیل پروژه‌ها است.

شهردار کرمان با اشاره به اینکه در خلال پروژه‌های نیمه تمام شهرداری کرمان، امکان در دستور کار قرار گرفتن پروژه‌های جدید نیز وجود دارد، افزود: این مسئله به ضرورت کار بستگی دارد.

تغییر و تحولات در بدنه شهرداری کرمان ادامه دارد

سیف‌الهی با بیان اینکه در حال حاضر تغییر و تحولات در بدنه شهرداری کرمان ادامه دارد، اظهار کرد: این تغییر و تحولات در راستای استفاده از نیروهای شهرداری در پست‌ها و قسمت‌های مختلف این نهاد انجام می‌شود.

شهرداری کرمان کم کار نشده است

وی با بیان اینکه شهرداری کرمان همچون گذشته به فعالیت‌های خود به طور شبانه روزی ادامه می‌دهد، خاطرنشان کرد: اینکه گفته می‌شود شهرداری کرمان کم کار شده است، صحت ندارد، بلکه این نهاد در حال اتمام پروژه‌های نیمه تمام است و برنامه‌ریزی برای اجرای پروژه‌های جدید نیز در دستور کار دارد.

انتهای پیام/ ق

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon