۴۰ درصد پیشرفت فاز دوم مسکن مهر شهرستان بروجن

40 درصد پیشرفت فاز دوم مسکن مهر شهرستان بروجن

خبرگزاری تسنیم: فرماندار شهرستان بروجن با بیان اینکه دستگاه های متولی در آماده سازی پروژه های مسکن مهر باید تعامل بیشتری با یکدیگر داشته باشند, گفت: فاز دوم مسکن مهر در شهرستان بروجن۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد سیف الله فیاضی در جلسه کمیته تأمین مسکن این شهرستان با اشاره به مشکلات موجود بر سر راه تکمیل پروژه های مسکن مهر شهرک الهیه این شهرستان،اظهار کرد: تعامل بیشتر توسط دستگاه های متولی در ساخت پروژه های مسکن مهر ضروری می باشد.

وی با اشاره به نیاز اعضاء تعاونی ها و پروژه های انبوه سازی و عدم تحویل تعدادی از واحدهای تکمیل شده افزود: مدیران راه و شهرسازی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، شهرداری، دستگاه های خدماتی و همچنین مدیران عامل شرکت های تعاونی و انبوه ساز باید ظرف مدت کوتاه در خصوص مشکلات تصمیم گیری کنند.

فرماندار بروجن تصریح کرد:در خصوص تقسیط تسهیلات بانکی اعضا تعاونی ها و صدور پایان کار موقت پروژه ها، بانک های عامل و شهرداری باید همگاری لازم را داشته باشند.

وی اظهار کرد: فاز اول مسکن مهر در شهرستان بروجن با ساخت یک هزار و 870 واحد انجام شده است و به متقاضیان واگذار شده می باشد.

سیف الله فیاضی با بیان اینکه ساخت مجتمع های آموزشی ابتدایی و راهنمایی در این شهرک اجرا شده است, خاطرنشان کرد:  احداث کلانتری و ایستگاه آتش نشانی در شهرک الیه شهر بروجن حال پیگیری است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم اجرای شبکه گاز و مخابرات فاز دوم شهرک الهیه و شهرک طلاب- هماهنگی ایجاد معابر با شهرداری- ایجاد پارکینگ های عمومی در شهرک الهیه با همکاری راه وشهرسازی از دیگر مصوبات کمیته تأمین مسکن شهرستان بروجن می باشد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon