روبن: شکست برابر رئال ما را از صعود به فینال ناامید نکرده است


روبن: شکست برابر رئال ما را از صعود به فینال ناامید نکرده است

خبرگزاری تسنیم: ستاره هلندی خط میانی بایرن مونیخ گفت که شکست برابر رئال مادرید طعم تلخی داشته است اما این باخت او و هم‌تیمی‌هایش را از صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا مأیوس نکرده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، به دنبال شکست تیم فوتبال بایرن مونیخ مقابل رئال مادرید در بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، آرین روبن اظهار داشت: به نظر من این بازی خوب میان دو تیم بسیار خوب بود. به عقیده من بایرن مونیخ خوب کار کرد به خصوص در مقایسه با عملکردی که در دو سه هفته اخیر داشت. ما سطح بازی‌مان را بالا بردیم و بازی را کنترل کردیم به خصوص در نیمه اول که من از رئال مادرید انتظار بازی بهتری داشتم. رئال در زمان زیادی از بازی عقب کشید و به دفاع پرداخت. تنها چیزی که ما در این بازی کم داشتیم گل بود.

روبن افزود: باعث تأسف است که نتوانستیم گلی به ثمر برسانیم اما با این حال با اعتمادبه‌نفسی فراوان برای بازی برگشت آماده می‌شویم. مادرید در خط حمله‌ بسیار خطرناک است پس باید در مونیخ حواس‌مان بیشتر باشد. برابر رئال مادرید اگر به آسانی توپ را  از دست بدهید فقط این فرصت را برای این تیم فراهم کرده‌اید که به آسانی گل بزند. در صحنه به ثمر رسیدن گل رئال، ما توپ را از دست دادیم و بعد از دو سه پاس از سوی رئالی‌ها توپ داخل دروازه‌مان بود. نمی‌توانم بگویم که ما از این نتیجه راضی هستیم اما با این حال این شکست آن چنان حس بدی را در ما ایجاد نکرده است که از صعود ناامید شویم.

در همین حال مانوئل نویر، سنگربان باواریایی‌ها هم اظهار داشت: هنوز هر چیزی ممکن است رخ دهد. انتظار داریم که شرایط بازی برگشت هم مانند همین بازی باشد. باید تمرکز خود را حفظ کنیم و از موقعیت‌هایی که خلق می‌کنیم بهره ببریم.

دیدار برگشت دو تیم سه‌شنبه هفته آینده در ورزشگاه آلیانتس آره‌نا برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon