راه خروج ایلام از محرومیت گسترش راه های ارتباطی است


راه خروج ایلام از محرومیت گسترش راه های ارتباطی است

خبرگزاری تسنیم: استاندار ایلام گفت: راه برون رفت استان ایلام از محرومیت گسترش راه های ارتباطی و استفاده بهینه از مرز مهران است.

محمدرضا مروارید در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در ایلام، اظهار کرد: گسترش فرودگاه شهدای ایلام با توجه به ایجاد زیرساخت های لازم برای منطقه ویژه اقتصادی مهران  امیدواریم در آینده نزدیک برای منطقه آزاد تجاری در مهران و نیز تردد زوار عتبات عالیات بسیار ضروری است .

وی افزود: دولت برای گسترش راه های ارتباطی از قبیل فرودگاه ، راه آهن و ایجاد بزرگراه ها دراستان ایلام برنامه های خوبی در نظر دارد.

استاندار ایلام خاطر نشان کرد: راه برون رفت استان ایلام از محرومیت گسترش راه های ارتباطی و استفاده بهینه از مرز مهران است که می تواند ایلام را از بن بست و محرومیت نجات دهد و زمینه های توسعه را فراهم اورد.

وی گفت: ورود سرمایه گذاران به ایلام، زمینه های لازم را برای برداشتن گام نخست توسعه ای هموار کرده است و ما نیازمند همکاری و توجه مسئولان ارشد کشوری و نیز تلاش مدیران و نخبان استانی هستیم.

مروارید عنوان کرد: تا کنون بارها اعلام کرده ایم که ایلام از نظر داشتن ظرفیت های نابی در زمینه های کشاورزی، نفت و گاز و آب و خاک می تواند به توسعه ای پایدار برسد که زمینه رفع بیکاری جوانان را نیز به وجود می آورد.

انتهای پیام/ ق

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon