رونالدو: برای به میدان رفتن برابر بایرن مونیخ کمی می‌ترسیدم


رونالدو: برای به میدان رفتن برابر بایرن مونیخ کمی می‌ترسیدم

خبرگزاری تسنیم: ستاره پرتغالی تیم فوتبال رئال مادرید گفت بیم آن را داشته که پس از غیبتی نسبتاً طولانی در بازگشت به میادین آن هم در بازی حساسی مانند مصاف با بایرن مونیخ مصدومیتش تشدید شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کریستیانو رونالدو با وجود مصدومیتی که او را برای مدتی خانه‌نشین کرده بود خودش را به بازی شب گذشته (چهارشنبه) تیم‌های فوتبال رئال مادرید و بایرن مونیخ در دور رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا رساند اما گفت برای حضور در این بازی آماده بوده است.

رونالدو که در بازی رفت کهکشانی‌ها و بورسیا دورتموند در مرحله یک چهارم نهایی مصدوم شده و از آن به بعد دیگر در هیچ دیداری برای رئال به میدان نرفته بود، پس از سه هفته غیبت اولین بازی‌اش را برابر باواریایی‌ها انجام داد و با بازیسازی‌اش در صحنه گلی که کریم بنزما برای رئالی‌ها به ثمر رساند، تاثیر بسزایی در پیروزی یک بر صفر میزبان داشت.

او در خصوص این بازی اظهار داشت: کمی می‌ترسیدم، چرا که این اولین باز‌ی‌ام پس از سه هفته غیبت بود. برخی‌ها نمی‌خواستند که من بازی کنم و برخی دیگر می‌خواستند. من احساس خوبی نسبت به این بازی داشتم و حالا برای بازی‌های بعدی‌ هم آماده‌ام.

رونالدو افزود: پیروزی یک گله در بازی رفت نتیجه خوبی است. به نظر من این برتری قابل قبولی است، چرا که اگر در بازی برگشت بتوانیم یک گل بزنیم کار بایرن مونیخ برای صعود به فینال بسیار سخت می‌شود. بازی برگشت بازی حساس و فشرده‌ای خواهد بود اما ما برتری کوچکی داریم.

کهکشانی‌ها پس از پیمودن نیمی از راه صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا، تمرکز خود را روی لالیگا معطوف خواهند کرد، چرا که شنبه هفته آینده باید میزبان اوساسونا باشند تا به کم شدن فاصله آنها و اتلتیکومادرید صدر جدولی در فاصله چهار هفته به پایان لالیگا امیدوار بمانند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon