مدرسه ۶ کلاسه خیرساز در دامغان افتتاح شد


مدرسه 6 کلاسه خیرساز در دامغان افتتاح شد

خبرگزاری تسنیم: یک باب مدرسه شش کلاسه خیرساز به نام مدرسه "محمدحسین گلعلی نژاد و حاجیه خانم ماه بی بی صفریان برمی" عصر امروز با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در دامغان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دامغان، رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان دامغان در حاشیه مراسم افتتاح این مدرسه خیر ساز که در ادامه برگزاری جشنواره تجلیل از خیرین مدرسه ساز این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: این مدرسه با کمک و مساعدت یک زوج خیر دامغانی با نام محمدحسین گلعلی نژاد و ماه بی بی صفریان برمی احداث شده است.

محمد علی امانی با اشاره به هزینه های انجام شده از سوی خیران و دولت برای احداث این مدرسه شش کلاسه بیان کرد: این مدرسه شش کلاسه  با صرف بیش از چهار میلیارد ریال اعتبار احداث شد است.

وی با اشاره به اینکه بیشتر هزینه ساخت این مدرسه شش کلاسه را این زوج خیر دامغانی پرداخت کرده اند خاطرنشان کرد: بیش از سه میلیارد و 500 میلیون ریال  از هزینه چهار میلیارد ریالی احداث این مدرسه شش کلاسه، توسط حمدحسین گلعلی نژاد و همسر نیکوکار وی اهدا شده است.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان دامغان با اشاره به تجهیزات کامل موجود در این مدرسه گفت: مدرسه "محمدحسین گلعلی نژاد و حاجیه خانم ماه بی بی صفریان برمی" دامغان مجهز به کلاس هوشمند و نمازخانه است.

امانی عنوان کرد: این مدرسه خیرساز در زیربنائی با مساحت 400 متر مربع احداث شده است که از امروز در اختیار فعالیت های دانش آموزی قرار می گیرد.

در مراسم افتتاح این مدرسه خیر ساز شش کلاسه در دامغان، معاونان اداره کل آموزش وپرورش استان سمنان ،مسئولان شهرستان دامغان و جمعی از دانش آموزان دامغانی و اولیای آنان حضور داشتند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon