پرداخت وام‌های ۲۰ تا ۵۰ میلیون ریالی به ایتام شاهرودی


پرداخت وام‌های 20 تا 50 میلیون ریالی به ایتام شاهرودی

خبرگزاری تسنیم: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان شاهرود از پرداخت وام های ۲۰ تا ۵۰ میلیون ریالی به ایتام این شهرستان، توسط چهار خیرحامی طرح اکرام خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شاهرود، اکبر شبانزاده عصر امروز در نشست در رسیدگی به امور ایتام جلسه در محل کانون ایتام شهرستان شاهرود برگزار شد اظهار کرد: نحوه باز پرداخت این وام‌ها به این صورت است که مبلغ وام به ایتام داده می شود و حامی اقساط آن را پرداخت می کند.

وی گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان شاهرود با شناسائی ایتام نیازمند و معرفی آنان به خیران، کمک‌های حامیان را جمع‌آوری و با رصد مسائل و مشکلات ایتام این وجوهات را مدیریت کرده و به حساب آنان واریز می‌کند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان شاهرود با اشاره به میزان پرداختی به هر نفر از ایتام در این شهرستان بیان کرد: میانگین پرداختی هر حامی از ماهیانه 100 هزار ریال به بالا است.

شبانزاده افزود: کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان شاهرود در حال حاضر با بیش از دو هزار و 800 حامی خیرحدود  300 یتیم را مورد حمایت قرار داده است.

وی عنوان کرد: حامیان طرح اکرام علاوه بر واریز و جوه نقدی به حساب‌های مشخص شده در مناسبت‌های مختلف طول سال، مانند ماه مبارک رمضان، عید نوروز و دیگر اعیاد با هماهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان شاهرود اقدام به سرکشی از خانواده‌های ایتام کرده و نیازهای روزمره آنان مانند پوشاک، تغذیه و تحصیل را در حد توان تأمین می‌کنند.

در این جلسه که در کانون ایتام شهرستان شاهرود برگزار شد، حامیان ایتام در این شهرستان تجلیل شدند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon