برگزاری جشنواره‌های بسیج هنرمندان کرمانشاه با محوریت شعار سال


برگزاری جشنواره‌های بسیج هنرمندان کرمانشاه با محوریت شعار سال

خبرگزاری تسنیم: مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه گفت: از جمله اهداف جشنواره‌های برنامه‌ریزی شده بسیج هنرمندان استان کرمانشاه برای سال ۹۳ تحقق شعار امسال است.

صلاح‌الدین قره‌تپه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار کرد: چهار هزار بسیجی هنرمند کرمانشاهی در قالب انجمن‌های فعال شعر، داستان، فیلم، عکس، ادبیات داستانی، کاریکاتور و نمایش به برگزاری نشست‌های تخصصی و تشکیل حلقه‌های صالحین هنرمندان به فعالیت می‌پردازند.

قره‌تپه با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر تحقق شعار سال، نقش هنرمندان بسیجی را برای تحقق آن حائز اهمیت دانست و افزود: سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه سعی دارد با برگزاری جشنواره هایی همچون جشنواره نمایش در راستای تحقق شعار سال گام بردارد.

وی با اشاره به اینکه غالب برنامه‌های سال 93 سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه در راستای گرامیداشت یاد شهدا به ویژه 26 شهید هنرمند استان کرمانشاه است، افزود: علاوه بر گرامیداشت روز هنر انقلاب اسلامی برنامه‌هایی از جمله برگزاری جشنواره نمایش، ادبیات داستانی و کنگره سرداران و 9800 شهید استان کرمانشاه و نشست‌هایی در قالب کارگاه‌های آموزشی برای امسال در نظر گرفته شده است.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه در مورد فعالیت‌های سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه در سال گذشته گفت: علاوه بر جشنواره فیلم، عکس و شعر که به صورت دوسالانه برگزار می‌شود، برگزاری یادواره استانی شهدای هنرمند در اواخر بهمن ماه، نشست کارگاه‌های آموزشی همچون کارگاه شعر و ادبیات داستانی منطقه‌ای در استان کرمانشاه و برگزاری شب شعر با حضور شاعران مطرح در سال 92 انجام شد.

قره‌تپه گفت: همکاری و حمایت‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در راستای تلاش هنرمندان برای تحقق شعار سال موثر خواهد بود که از نمونه‌های آن نشستی است که سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه با مدیرکل ارشاد استان و با حضور نخبگان استانی برای شناسایی مسائل و ارائه راهکارها برگزار کرد.

این مقام مسئول در رابطه با اهداف سازمان بسیج هنرمندان در اجرای برنامه‌های مختلف گفت: این سازمان برنامه‌های مختلف خود را با هدف پرورش، تربیت و رشد هنرمندان بسیجی و ایجاد معرفت در هنرمندان نسبت به شخصیت والای شهید آوینی پیش می‌برد به طور مثال هدف از برگزاری کارگاه‌های آموزشی علاوه بر آموزش هنرجویان، تقویت بینش و دیدگاه دینی هنرمندان و تشویق آنها به حرکت به سمت هنر انقلابی و ارزشی است.

انتهای پیام / ق

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon