فضاهای درمانی غیراستاندارد مهمترین چالش درمان در استان مرکزی


فضاهای درمانی غیراستاندارد مهمترین چالش درمان در استان مرکزی

خبرگزاری تسنیم: رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: فرسودگی وغیر استاندارد بودن فضاهای درمان و کمبود فضاهای فیزیکی برای خدمات تخصصی پزشکی، مهم ترین چالش حوزه درمان استان مرکزی است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، حسن طاهر احمدی در جریان بازدید استاندار مرکزی از مرکز آموزشی و درمانی تخصصی زنان طالقانی اراک اظهار کرد: این بیمارستان تنها واحد دولتی تخصصی در خدمات پزشکی زنان بوده که قدمت فضای فیزیکی آن 50 سال است.

وی افزود: باید ﺷﺎهد توسعه زیر ساخت های درمانی باشیم تا از این طریق شاخص های سلامت بهبود یابد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک تصریح کرد: پراکندگی خدمات در سطح و بهسازی های اجباری و غیراستاندارد در این واحد درمانی با وظائف و مطالبات مردمی از آن همخوانی ندارد و کادر درمانی مجرب و متخصص این بیمارستان در ارائه خدمات کیفی با مشکل مواجه می کند.

طاهر احمدی با اشاره به کمبود تجهیزات و امکانات این بیمارستان گفت: بیمارستان طالقانی یکی از کانون های آموزش و تربیت دانشجویان رشته مامایی و زنان بوده و در برخی از تجهیزات و امکانات آموزشی با محدودیت مواجه است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک افزود: این بیمارستان نیاز به نوسازی دارد و پیشنهاد می شود با مساعدت استانداری مرکزی در اعطای قطعه زمین در منطقه مناسب شهر زمینه تبدیل مکان فعلی به اعتبار و ساخت یک بیمارستان پیشرفته و آبرومند را برای استان مرکزی فراهم کند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon