درختکاری به صورت جشنواره در زنجان برگزار شود


درختکاری به صورت جشنواره در زنجان برگزار شود

خبرگزاری تسنیم: رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان زنجان گفت: پیشنهادی در جلسه ماده ۵ استانداری مبنی بر اینکه موضوع درختکاری به جشنواره تبدیل شود مطرح شد که امید است مانند سایر جشنواره‌ها از آن استقبال شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، احد محمدی امروز در مراسم درختکاری در منطقه سلمانلو زنجان اظهار کرد: سازمان نظام مهندسی ساختمان با وجود بودجه ناچیز برای حفظ محیط زیست در نظر دارد که به محض تحقق بودجه سازمان رقمی را برای حفظ محیط زیست اختصاص دهد.

وی با اشاره به تاثیر به سزای مردم در حفظ محیط زیست گفت: امید است مردم در کنار مسئولان برای حفظ محیط زیست تلاش روز افزون داشته باشند.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان با بیان اینکه این مراسم با یک هماهنگی 3 روزه برگزار شده است، افزود: این نشان دهنده اهمیت موضوع  حفظ محیط زیست است.

وی با اشاره به حضور پر رنگ مسئولان استانی در این عرصه ابراز کرد: این نشان‌دهنده این است که حفظ محیط زیست دغدغه مسئولان استان است.

محمدی با اشاره به اینکه کسانی که در محور برنامه‌های حفاظت محیط زیست را در دست دارند باید مردم را با این موضوع درگیر کنند، خاطر نشان کرد: باید مردم استان را به مسیر درست هدایت کرد.

وی افزود: حفظ محیط زیست در راستای منافع مردم و آینده استان است و با توجه به تاثیر بسیار مهندسان بر محیط لازم بود این مراسم برگزار شود.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان گفت: با وجود اینکه ترکیب بتن و آهن زندگی را برای مردم سخت می‌کند با این حال به آن نیاز داریم ولی در کنار آن باید بیشتر به ایجاد فضای سبز توجه شود.

وی افزود: نبود فضای سبز زندگی را مختل می‌کند و تنفس را دچار اشکال کرده و اگر به موقع اقدامی انجام نشود به آلودگی هوا گرفتار می‌شویم و اینجا فرصت مغتنمی است تا همکاری مسئولان را برای ایجاد روز افزون محیط زیست طلب کنیم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon