شهرداری امیرکلا با یک گل ملی پوشان تبریز را شکست داد


شهرداری امیرکلا با یک گل ملی پوشان تبریز را شکست داد

خبرگزاری تسنیم: تیم فوتبال شهرداری امیرکلا مازندران در لیگ فوتبال جوانان کشور به میزبانی قم مقابل ملی پوشان تبریز به پیروزی رسید.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، مرحله دوم و پایانی مسابقات فوتبال لیگ جوانان باشگاه‌های کشور در گروه نخست امروز در قم آغاز شد که در این بازی نمایندگان استان‌های مازندران و آذربایجان ش رقی به مصاف هم رفتند.

در بازی افتتاحیه این مسابقات که در زمین چمن مصنوعی ورزشگاه تختی برگزار می‌شود تیم فوتبال شهرداری امیرکلا مازندران با یک گل برابر ملی پوشان تبریز به پیروزی رسید.

در این بازی نزدیک و نفس گیر دو تیم در نیمه نخست بدون رد و بدل شدن گلی به کار خود پایان دادند اما در نیمه دوم و در دقیقه 85 سجاد قاسمی‌نژاد مهاجم تیم شهرداری امیرکلا مازندران در محوطه جریمه ملی پوشان تبریز نقش بر زمین شد که داور مسابقه اعتقاد به فریب داور داشت و وی را با کارت زرد دوم و سپس کارت قرمز جریمه کرد تا تیم مازندرانی 10 نفره شود.

در دقیقه 88 ارسال بلند مجید زمانی به امیر خبازیان رسید و وی با ضربه سر دروازه تیم ملی پوشان را باز کرد تا 3 امتیاز شیرین به تیمش که 10 نفره به بازی ادامه می‌داد هدیه کند.

قضاوت این مسابقه بر عهده رضا صحرایی از لرستان بودو میلاد قنبری از استان البرز به عنوان کمک داور اول، رضا باب رئیسی به عنوان کمک داور دوم و میثم دستجردی به عنوان داور چهارم در کادر داوری این بازی حضور داشتند.

در تیم فوتبال شهرداری امیر کلا امیرحسین درزی‌نژاد، جواد خدادادی، محمد احمدزاده، یاسر یدالله نیا، محمد قریشی، اسماعیل باقری، سجاد قاسمی‌نژاد، علی ذبیحی، مجید زمانی، میلاد صالحیان و امیر خبازیان با هدایت محمد کاظم کاظمی در میدان حضور داشتند.

بازیکنان تیم فوتبال ملی پوشان تبریز را فرهاد مجد کرمانشاهی، میلاد بیرام‌پور، اکبر قدرت نیا، سینا علیمحمدی، محمدرضا گنجه‌ای، عادل حسین پناه، وحید غفاری، رضا مداح، بهمن نصیری، محمد ملک‌پور و علیرضا رشید هاشمی با مربیگری کاظم امیری تشکیل دادند.

وحید غفاری و سینا علی محمدی از ملی پوشان تبریز اخطاری‌های این مسابقه بودند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon