قرارگاه رسانه‌ای "راهیان نور دریایی " در بوشهر راه اندازی می‌شود


قرارگاه رسانه‌ای "راهیان نور دریایی " در بوشهر راه اندازی می‌شود

خبرگزاری تسنیم: رئیس بسیج رسانه کشور گفت: با توجه به نقش و جایگاه خبرنگاران در عرصه‌های گوناگون اجتماع سه رشته خبرنگاری در زمینه‌های راهیان نور دریایی، دفاع مقدس و پدافند غیر عامل ایجاد می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، محمود عاطفی  عصر امروز در نشست با استاندار بوشهر با بیان اینکه با  امکان‌سنجی  که انجام گرفته راه‌اندازی قرارگاه رسانه‌ای راهیان نور دریایی در بوشهر فراهم است اظهار کرد: با ایجاد این قرارگاه شرایط مناسبی فراهم می‌شود که می‌توان به توسعه زیرساخت‌های رسانه‌ای در بوشهر متناسب با وضعیت فعالیت‌ها در استان بوشهر کمک کند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر نسل جوان جامعه نیاز بیشتری به آگاه سازی و اطلاع رسانی افزود: با به روز کردن ساختار اطلاع رسانی و تخصصی کردن آن نیازهای  مخاطبان جامعه را فراهم کرد که تاثیر شگرفی درپویایی و نشاط جامعه دارد.

رئیس بسیج رسانه کشور نسل حاضررا نسلی هوشمند، متدین، تحصیل کرده، فهیم و صاحب‌سبک دانست و تصریح کرد: با پیشرفت شتابانی که در عرصه رسانه شاهد هستیم در چند سال آینده شاهد تحول در جهان رسانه  هستیم که بسیج رسانه نیز طرح‌هایی اثرگذار و متناسب با پیشرفت جامعه را دستورکار دارد.

عاطفی باتاکید بر توجه به آموزش خبرنگاران و سایت‌های خبری نوپا افزود:  با توجه به نقش و جایگاه خبرنگاران در عرصه‌های گوناگون اجتماع ،سه رشته تخصصی خبرنگاری در زمینه‌های راهیان نور دریایی، دفاع مقدس و پدافند غیر عامل ایجاد می‌شود.

وی گفت: برای بهره‌مندی خبرنگاران از این آموزش‌ها متناسب با نیاز هر منطقه این کارگاههای آموزشی ایجاد می‌شود که آثار بسیار مثبتی در این عرصه دارد.

رئیس بسیج رسانه کشور افزود: در ایجاد این  رشته‌های خبرنگاری از استادان و پژوهشگران عرصه خبر استفاد می‌شود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon