صباحی: جامعه مدنی ضامن سلامت و شفافیت انتخابات است

صباحی: جامعه مدنی ضامن سلامت و شفافیت انتخابات است

خبرگزاری تسنیم: موسس جریان مردمی مصر و نامزد انتخابات ریاست جمهوری این کشور تاکید کرد که انتخابات ریاست جمهوری بخشی از پروسه بزرگ انتخابات محلی و پارلمان است.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه خبری الیوم السابع، «حمدین صباحی» از افراد منتسب به انقلاب خواست تا سعی کنند اعتماد مردم را جلب کرده و برای تصدی ریاست دولت و اکثریت پارلمان تلاش نمایند.

وی که در جمع جوانان گروه‌های انقلابی سخنرانی می‌کرد، اظهار داشت: جامعه مدنی ضامن بی‌طرفی و سلامت انتخابات است و به ما اجازه می‌دهد که وارد نبرد انتخاباتی شویم.

صباحی تصریح کرد: با همان روحیه‌ای که در تاریخ 25 ژانویه و 30 ژوئن وارد میدان التحریر شدم، اکنون وارد انتخابات و نبرد دموکراتیک می‌شوم زیرا شرکت در انتخابات بر همه انقلابیون وطن واجب و فرصتی برای تجسم ارتباط با مردم این کشور است که سه سال انتظار کشیده و به دلیل آنکه ثمره انقلاب خود را ندیده‌اند، دچار سرخوردگی شدند و متهم اصلی این سرخوردگی مصری‌ها نیز دولت‌های انتقالی هستند که هیچ چیزی به مصری‌ها ارائه نکردند.

صباحی همچنین به مناسبت سی و دومین سالروز آزادسازی سینا در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: توسعه سینا سلاح ما برای مقابله با تروریسم است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان