جلسه هم‌اندیشی مدیران موسسات قرآنی در قم برگزار شد


جلسه هم‌اندیشی مدیران موسسات قرآنی در قم برگزار شد

خبرگزاری تسنیم: جلسه هم‌اندیشی مدیران موسسات فرهنگی قرآن و عترت قم با حضور معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سالن احتماعات مجتمع فرهنگی هنری شهید لواسانی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، جلسه هم‌اندیشی مدیران موسسات فرهنگی قرآن و عترت قم با حضور حجت الاسلام والمسلمین حشمتی معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت‌الاسلام ایزدپناه مشاور وزیر و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم و مدیران موسسات قرآنی استان پیش از ظهر امروز در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی هنری شهید لواسانی برگزار شد.

حجت الاسلام ایزدپناه با اشاره به خدمت به خادمان، حاملان، مروجان، مسئولان و فعالان قرآنی، اظهار کرد: خدمت این بزرگواران مایه فخر و مباهات است، بنابراین امیدوارم موفقیت‌های روزافزون معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را در سطح کشور و به ویژه در قم شاهد باشیم.

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اهمیت صبر در زندگی، افزود: به مدیران موسسات قرآنی توصیه می‌کنم که در همه امور این صبر و حوصله را سرمشق خود در آموزش‌ها قرار دهند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، با اشاره به استفاده از نظرات کار‌شناسان قرآنی برای پیشبرد فعالیت‌های قرآنی استان، تصریح کرد: برای تحقق این مسئله دیدارهای مختلفی با دستگاه‌های فرهنگی، نهادهای حوزوی، شخصیت‌های علمی، فرهنگی و قرآنی داشته‌ایم و با آن‌ها به رایزنی پرداختیم.

وی با بیان خاطره‌ای از رهبر معظم انقلاب، خاطرنشان کرد: من در سن 16 سالگی در درس تفسیر رهبر معظم انقلاب در حوزه علمیه مشهد شرکت می‌کردم، که ایشان با حوصله بسیار زیادی نکات لازم در خصوص فیش برداری تفسیر قرآن آموزش دادند که صبر و حوصله یک عالم در آموزش یک جوان بسیار تحسین برانگیز است.

در این نشست تعدادی از مدیران موسسات قرآنی به بیان نظرات، پیشنهادات و مشکلات خود در حوزه فعالیت‌های قرآنی استان پرداختند و برای حل مشکلات با همدیگر همفکری کردند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon