رضایی رئیس هیئت دو و میدانی قم شد


رضایی رئیس هیئت دو و میدانی قم شد

خبرگزاری تسنیم: علی رضایی با کسب اکثریت آرا در مجمع انتخاباتی هیئت دو و میدانی، رئیس هیئت دو و میدانی استان قم شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، انتخابات هیئت دو و میدانی استان قم امروز در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان استان قم برگزار شد و رئیس جدید این هیئت مشخص شد.

در مجمع انتخاباتی هیئت دو و میدانی استان قم که به منظور تعیین رئیس جدید این هیئت با حضور عباس جهان بینی مدیر کل ورزش و جوانان استان قم، افشین داوری رئیس فدراسیون دو و میدانی و نماینده دو و میدانی کاران، مربیان و بخش‌های تابعه قم برگزار شد علی رضایی با کسب اکثریت آرا مسئولیت توسعه دو و میدانی در قم را به مدت 4 سال بر عهده گرفت.

علی رضایی در میان 15 واجد شرایط رای دادن، توانست 14 رای را به دست آورد در حالی که یک رای ممتنع نیز به گلدان انداخته شد و در شرایطی که تنها نامزد کسب این عنوان بود رئیس هیئت دو و میدانی شد.

در این مراسم عباس جهان بینی مدیر کل ورزش و جوانان قم، افشین داوری رئیس فدراسیون دو و میدانی کشور و رشیدی دبیر فدراسیون دو و میدانی به ایراد سخنانی پرداختند.

مسئولیت سرپرستی هیئت دو و میدانی قم از مردادماه سال گذشته بر عهده ابوالقاسم اکرمی بود اما وی در انتخابات ریاست هیئت نامزد نشد اما وی با حضور در این مراسم، عملکرد یک سال اخیر هیئت دو و میدانی قم را نیز ارائه کرد.

اکرمی در حالی مسئولیت ریاست هیئت دو و میدانی را بر عهده داشت که در سال‌های اخیر توسعه و مدال آوری دو و میدانی قم با رشد قابل توجهی همراه بود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon