ذوب‌آهن از صعود به فینال لیگ برتر بسکتبال باز ماند


ذوب‌آهن از صعود به فینال لیگ برتر بسکتبال باز ماند

خبرگزاری تسنیم: تیم بسکتبال ذوب‌آهن اصفهان در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال، با شکست مقابل پتروشیمی بندر امام، از صعود به فینال این رقابت‌ها باز ماند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، ذوب‌آهن که در هفته‌های گذشته عملکرد چندان خوبی از خود به نمایش نگذاشته بود، عصر پنجشنبه در دیدار با پتروشیمی بندر امام متحمل شکست شد تا از صعود به فینال لیگ برتر باز بماند.

ذوب‌آهن در کوارتر نخست در تلاش بود که از تیم حریف پیش افتد اما نتوانست به هدف خود دست پیدا کند تا کوارتر نخست با نتیجه 13 بر 19 به سود تیم تیم پتروشیمی به پایان برسد.

تیم اصفهانی در کوارتر دوم نیز تلاش کرد که شکست کوارتر نخست خود را جبران کند اما باز هم تیم پتروشیمی کنترل بازی را به دست گرفته و با نتیجه 20 بر 18 از ذوب‌آهن پیروز شد تا نیمه نخست مسابقه با نتیجه 39 بر 31 به پایان برسد.

در کوراتز سوم پتروشیمی باز هم از ذوب‌آهن بهتر عمل کرد و اختلاف خود را نیز افزایش داد تا با نتیجه 22 بر 18 این کوارتر را به پایان برساند.

کوارتر چهارم نیز با برتری 19 بر 16 پتروشیمی به پایان رسید تا نتیجه نهایی بازی 80 بر 65 شده و تیم اصفهانی از صعود به فینال لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور باز بماند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon