قدرت ایران اسلامی نشأت گرفته از تفکر دینی است


قدرت ایران اسلامی نشأت گرفته از تفکر دینی است

خبرگزاری تسنیم: نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: قدرت این کشور نشأت گرفته از تفکر دینی بوده که محتوای اسلامی قدرتمندترین سلاح موجود در جهان است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سرپل‌ذهاب, آیت‌الله مصطفی علما در یادواره شهدای عملیات بازی دراز که در حرم احمدابن اسحاق (ره) برگزار شد، اظهار کرد: محتوای ارزشمند انقلاب، نظام و جمهوری اسلامی سبب شده که امشب مردمان بسیاری برای گرامیداشت یاد شهدا در این مکان حضور یابند.

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر فرهنگ و مردم‌سالاری دینی افزود: در تمام دوران مبارزات امام خمینی (ره) تاکید ایشان بر اسلام و دین بود و امروز می‌بینیم که از برکت این محتوای دینی نظام جمهوری اسلامی تداوم یافته است.

امام جمعه کرمانشاه گفت: موارد متعددی از وقوع انقلاب و جنگ در کشورهای اسلامی وجود داشته که اثرات آن چند صباحی بیشتر باقی نمانده است اما تاثیر انقلاب اسلامی ملت ایران دنیا را به لرزه در آورده است.

نماینده ولی فقیه با اشاره به برکات انقلاب اسلامی ملت ایران به رهبری حضرت امام خمینی (ره) برای جهان امروز افزود: خداوند متعال امام راحل را سرمشقی برای رهبران و مردمان جهان معاصر و مقام معظم رهبری را ذخیره‌ای برای دنیا پیچیده امروز قرار دادند.

وی با بیان اینکه تاکید امام خمینی (ره) بر اجرای دستورات اسلامی در کشور بود گفت: امام خمینی (ره) از آغاز نهضت خود اسلام را اساس کار انقلاب قرار دادند و در اوایل انقلاب نیز ایشان بیان کردند که اسلام مبنای تشکیل حکومت در این کشور است.

رئیس‌جمهور آمریکا اعتراف کرد سرنوشت وی به اتاقی در جماران وابسته است

آیت‌الله علما افزود: اسلامی که امام خمینی (ره) درک کرده بودند رئیس‌جمهور آمریکا را بگونه‌ای زمین‌گیر کرده بود که کارتر در سخنان خود اعتراف کرد که تمام سرنوشت وی به اتاقی جماران وابسته است.

وی قدرت جمهوری اسلامی را سرچشمه گرفته از اسلام ناب محمدی (ص) بیان کرد و گفت: اگر امروز در کشورهای منطقه همچون بحرین حرکت‌های انقلابی آغاز شده به برکت محتوای فرهنگ الهی و اسلامی جمهوری اسلامی است.

وی با اشاره به نقش جمهوری اسلامی در بیداری ملت‌های اسلامی منطقه افزود: ما باید محتوای اسلام ناب را درک کنیم و آگاه باشیم که بیانات مقام معظم رهبری در بحث فرهنگ اسلامی بر لزوم قرارگیری سیاست، مدیریت و اقتصاد کشور بر مبنای اسلام تاکید دارد.

امام جمعه کرمانشاه خاطرنشان کرد: عصبانیت آمریکا به‌دلیل کاربرد مواضع اسلامی در این کشور است و علت اصلی حضور آمریکا در پای میز مذاکرات حقارت آمریکا در برابر ایستادگی و بزرگی ملت ایران اسلامی می‌باشد.

آیت‌الله علما با اشاره به دشمنی‌های پیدا و پنهان آمریکا علیه ملت و نظام ایران گفت: آنچه که دلیل اصلی مخالفت آمریکا با حضور ایران در مذاکرات ژنو2 را رقم زد حضور موثر ایران در عرصه‌های بین‌المللی بود که تحمل این مسئله برای استکبار امکان‌پذیر نبود.

قدرت امروز جمهوری اسلامی برگرفته از محتوای اسلام است

وی با بیان اینکه امروز احدی بدون اجازه جمهوری اسلامی اجازه عبور از خلیج فارس را ندارد افزود: محتوای اسلام به این کشور بزرگ این قدرت را داده است که بر مواضع اصولی خود پافشاری کند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: جوانان این مرز و بوم سرمایه کشور هستند که امروز در لباس سپاه، بسیج، ارتش و غیره در برابر دشمن ایستاده‌اند و ترس از حضور و مقاومت این نیروی جوان دشمن را از انجام بسیاری اقدامات منصرف کرده است.

آیت‌الله علما یکی از کارکردهای یادواره‌های شهدا را انتقال تفکر دینی به نسل جوان بیان کرد و افزود: تا آن زمان که پیوند ما با خدا، امام زمان (عج) و تفکر مقام معظم رهبری ادامه داشته باشد قدرت و ایستادگی در این کشور وجود خواهد داشت.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه جمهوری اسلامی نیازی به بمب اتم ندارد گفت: قدرت این کشور برگرفته از تفکر دینی است که محتوای اسلامی قدرتمندترین سلاح موجود در جهان است.

امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه شهدا برای حفظ تفکر اسلامی به شهادت رسیدند افزود: هشت سال دفاع مقدس این نظام اسلامی را بیمه کرد و مقاومت امروز کشورهای مختلف جهان در برابر زورگویان به برکت انقلاب اسلامی انجام می‌شود.

آیت‌الله علما حرکت در مسیر ولایت فقیه را مهمترین و اولی‌ترین وظیفه امروز ملت ایران دانست و گفت: به برکت ولایت فقیه از تمامی توطئه‌های دشمنان در سی و چند سال گذشته عبور کرده‌ایم.

انتهای پیام / آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon