راهیابی ۸ مقاله از قزوین به دومین همایش بین المللی مهارت آموزی


راهیابی 8 مقاله از قزوین به دومین همایش بین المللی مهارت آموزی

خبرگزاری تسنیم: مدیر سازمان آموزش فنی حرفه ای قزوین از راهیابی ۸ مقاله از مهارت آموزان قزوینی در همایش بین المللی مهارت آموزی و اشتغال که در اردیبهشت ماه برگزار می‌شود، خبر داد.

محمد حسینی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین، اظهار کرد: 8 مقاله از سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای استان قزوین برای شرکت در دومین همایش بین المللی مهارت آموزی و اشتغال که در 17 اردیبهشت ماه امسال برگزار می‌شود، پذیرفته شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه دومین همایش بین المللی مهارت آموزی و اشتغال همزمان با سومین همایش ملی مهارت آموزی و اشتغال برگزار می‌شود، افزود: این همایش‌ها هر ساله در دو سطح بین‌المللی و ملی با حضور کارآفرینان و مهارت آموزان کشورهای مختلف برگزار و مقاله‌های گوناگونی مرتبط با اشتغال ارائه می‌شود.

عضو کمیته اجرایی همایش بین المللی و ملی مهارت آموزی و اشتغال با بیان اینکه امسال این همایش در برج میلاد تهران برگزار می‌شود، تصریح کرد: تا کنون 671 چکیده مقاله داخلی و خارجی برای شرکت در این همایش ملی و بین المللی ارسال شده‌ که از بین آنها 300 مقاله کامل در دست داوری قرار گرفته‌است.

حسینی هدف از برگزاری همایش مهارت آموزی و اشتغال را شناسایی نقاط قوت و ضعف آموزش‌های مهارتی، راهبردها و راهکارهای توسعه مهارت آموزی و اشتغال برشمرد و خاطرنشان کرد: سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای استان قزوین نیز با 8 مقاله در این همایش بین المللی و ملی حضور دارد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon