شورای عالی بسیج رسانه کرمان، نخستین تشکل بسیج رسانه‌ای کشور


شورای عالی بسیج رسانه کرمان، نخستین تشکل بسیج رسانه‌ای کشور

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با بیان اینکه بسیج رسانه موثرین تشکل فرهنگی و رسانه‌ای کرمان است، گفت: بدون شک هدف این تشکل، هماهنگی نیروهای ارزشی و انقلابی، بدون در نظر گرفتن گرایشات فکری است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، فرشید فلاح در دیدار با اعضای سازمان بسیج رسانه استان کرمان، اظهارکرد:بدون شک هدف این تشکل، هماهنگی نیروهای ارزشی و انقلابی، بدون در نظر گرفتن گرایشات فکری است که در این زمینه نیز با درایت و مدیریت به شایستگی عمل شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، افزود: به تدبیر مقام معظم رهبری امسال سال اقتصاد و فرهنگ نامگذاری شده و به همین سبب مهمترین درخواست من از موثرین تشکل فرهنگی، هنری و رسانه ای استان کرمان این است که از این فرصت به شکل مناسبی برای ارتقای شاخص‌های فرهنگی جامعه استفاده کنند.

فلاح با اشاره به اینکه باید سطح مطالبات فرهنگی مردم را بالاتر برد، بیان کرد: آحاد جامعه باید جایگاهی بیش از آنچه برای فرهنگ و هنر وجود دارد را از خدمتگزارانشان مطالبه کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان،تصریح کرد: فرصت تاریخی همدلی همه مسئولان استان با محوریت ولایت و توسعه فراهم شده و این فرصت را نباید به سادگی از دست داد.

فلاح خاطرنشان کرد: بی‌شک در این مسیر، توان عمده ما حضور موثر و فعال اهالی فرهنگ، هنر، مطبوعات و نخبگان جامعه است که می‌توانند افق‌های پیش روی بسیار روشنی را فراهم آورند.

شورای عالی بسیج رسانه کرمان، اولین تشکل بسیج رسانه‌ای کشور است

رئیس سازمان بسیج رسانه استان کرمان نیز با اشاره به پیشینه تاسیس این سازمان گفت: شورای عالی بسیج رسانه استان کرمان، اولین تشکل بسیج رسانه‌ای است که در کشور تشکیل شده است.

سیدابراهیم یزدی افزود: پیشینه این تشکل به بهمن سال 1390 باز می‌گردد و هم اکنون بیش از 30 نفر عضو شورای سیاست گذاری و بیش از 200 نفر عضو ثبت شده این سازمان هستند.

وی خاطرنشان کرد: سعی می‌شود با سلایق مختلف سیاسی که در درون نظام فعالیت و خدمت کرده و تاثیر گذار در حوزه رسانه هستند، این جمع را تشکیل دهیم و هرگز به خاطر سلیقه خاص، کسی را از حضور در این شورا نهی نمی‌کنیم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon