۳۸ پرواز داخلی و خارجی فرودگاه اردبیل افزایش می‌یابد


38 پرواز داخلی و خارجی فرودگاه اردبیل افزایش می‌یابد

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل فرودگاه های استان اردبیل گفت: ۳۸ پرواز داخلی و خارجی که در طول هفته از فرودگاه اردبیل انجام می شود توسعه یافته و افزایش پیدا می کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، مصطفی صفایی در جلسه مسئولان آژانس‌های هواپیمایی و تورهای مسافرتی در اردبیل اظهار کرد: ما تلاشمان بر این است تا با همکاری شرکت های هواپیمایی در کنار افزایش تعداد پروازهای داخلی و خارجی زمینه ای را فراهم کنیم تا انجام سفرهای هوایی با رغبت و علاقمندی بیشتر و احساس رضایت واقعی انجام شود.

وی بیان کرد: کمتر استانی را سراغ داریم که در آن 2 فرودگاه باشد در حالی که ما در این استان فرودگاه اردبیل و پارس آباد به عنوان یک ظرفیت عظیم در انجام پروازهای متنوع را شاهد هستیم و انتظارمان این است که حداقل به کشورهای همسایه پروازهای مستقیم از این استان دایر شود.

صفایی تصریح کرد: اغلب پروازهای خارجی ما محدود به عتبات عالیات و حجاج بیت الله الحرام است در حالی که می توانیم زمینه انجام و برقراری سفر هوایی به ترکیه، آذربایجان و کشورهای آسیای میانه را فراهم کنیم.

مدیرکل فرودگاه های استان اردبیل از شرکت های هواپیمایی و آژانس ها خواست تا در افزایش پروازها تلاش کنند و در کنار آن سعی داشته باشند کیفیت پروازها بیشتر شود.

وی با اشاره به توسعه فرودگاه اردبیل با شرکت های متنوع هواپیمایی افزود: خارج از شرکت هواپیمایی ایران ایر، آسمان، آتا و قشم ما در صدد برقراری ارتباط با شرکت های ماهان و راه اندازی سبلان ایر هستیم که به طور قطع مفید، موثر و مطلوب می شود.

مدیرکل فرودگاه های استان اردبیل از تجهیز فرودگاه اردبیل به دستگاه آیلس مدرن خبر داد و گفت: در صورت نصب دستگاه آیلس و سیستم روشنایی فرودگاه اردبیل در زمینه نشست و برخواست هواپیماهای غول پیکر با مشکلی رو به رو  نمی شود.

صفایی آژانس ها و دفاتر فروش را به کار گروهی و جمعی فراخواند و گفت: انتظار ما این است تا با انتخاب یک نماینده نسبت به پیگیری چارتر کردن پروازها اقدامات لازم انجام شود و ما آماده مشارکت با شرکت های هواپیمایی در برقراری مسیرهای خارجی پروازها هستیم تا این امر به شکل صحیحی اتفاق بیفتد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon