از اعزام ۲ مجروح به بیمارستان تا شباهت پیراهن قمی‌ها به کرواسی


از اعزام 2 مجروح به بیمارستان تا شباهت پیراهن قمی‌ها به کرواسی

خبرگزاری تسنیم: روز نخست مسابقات فوتبال جوانان کشور در قم ساعتی پیش به پایان رسید و تیم‌های اتحاد قم و شهرداری امیرکلا مازندران برنده‌های روز نخست بودند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، مسابقات دور نهایی لیگ جوانان باشگاه‌های کشور در گروه نخست امروز برگزار شد و برگزاری این مسابقات در ورزشگاه تختی با حاشیه‌هایی همراه بود.

در حاشیه این مسابقات، 2 بازیکن تیم فوتبال شهرداری همدان در مسابقه برابر اتحاد قم در اتفاقی نادر به شدت مجروح شدند به طوری که یکی از آن‌ها دچار شکستگی و خونریزی شدید از ناحیه بینی شد و به بیمارستان انتقال یافت و یکی دیگر از بازیکنان این تیم نیز به دلیل پیچ خوردگی پا راهی بیمارستان شد.

پیراهن جدید تیم فوتبال اتحاد قم شباهت بسیار زیادی به پیراهن تیم ملی فوتبال کرواسی داشت و این نکته‌ای بود که توجه فوتبالدوستان حاضر در ورزشگاه را به خود جلب می‌کرد در حالی که پیراهن اتحاد در دور نخست یکدست سورمه‌ای رنگ بود.

در مسابقات روز نخست آمار 3 کارت قرمز در 2 بازی به دست آمد که این آمار برای 2 بازی، آمار بالایی محسوب می‌شود چنان که اخراجی‌های شهرداری امیر کلای مازندران و اتحاد قم 2 کارت زرد گرفتند و اخراج شدند اما بازیکن اخراجی شهرداری همدان مستقیما کارت قرمز گرفت.

علیرضا آزادوار مدافع تیم فوتبال اتحاد قم با دریافت کارت قرمز در بازی با شهرداری همدان برای نخستین بار در دوران فوتبالش از زمین مسابقه اخراج شد.

ایرج نظری پیشکسوت نامدار داوری ایران، مسئولیت نظارت بر نحوه قضاوت داوران این مسابقات را بر عهده دارد در حالی که حمیدرضا جلالی از تهران، نماینده فدراسیون فوتبال در این رقابت هاست.

تماشاگران قمی در روز نخست این رقابت‌ها استقبال به نسبت خوبی از این مسابقات کردند و به نظر می‌رسد طی فردا و پس فردا استقبال تماشاگران نسبت به روز نخست بیشتر باشد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon