تمدید قرارداد تارتار با گسترش فولاد به مرحله نهایی رسید

تمدید قرارداد تارتار با گسترش فولاد به مرحله نهایی رسید

خبرگزاری تسنیم: باشگاه گسترش فولاد تبریز قرارداد سرمربی تیم خود را برای فصل آینده تمدید می‌کند و توافقات نهایی صورت گرفته است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، مهدی تارتار سرمربی تیم گسترش فولاد تبریز امروز با حضور در باشگاه قرارداد خود را برای فصل آینده تمدید می‌کند.

تارتار که در هفته‌های اخیر فصل گذشته به گسترش فولاد پیوسته بود و توانست در وضعیت بحرانی این تیم چندین هفته‌ای نتایج مناسب کسب کند و تیم خود را از پایین جدول نجات دهد.

وی در 10 بازی 12 امتیاز برای تیم گسترش فولاد کسب کرده و این تیم را در میانه‌های جدول حفظ کرد. کارنامه تارتار در چهار هفته اول در تیم گسترش فولاد فوق‌العاده بود که سه پیروزی برابر تیم‌های داماش گیلان، راه‌آهن و پرسپولیس تهران بوده و یک شکست هم از تیم استقلال خوزستان متحمل شده است.

وی در ادامه سه تساوی برابر تیم‌های مس کرمان، سایپای کرج و ذوب‌آهن اصفهان به دست آورد. تعطیلات 40 روزه روند رو به رشد تیم گسترش فولاد را متوقف کرده و این تیم در سه بازی پایانی خود برابر تیم‌های ملوان، نفت تهران و فولاد خوزستان شکست خورد.

تارتار در حال حاضر با مسئولان باشگاه گسترش فولاد به توافق دست یافته است و امروز آخرین صحبت های خود را با باشگاه گسترش فولاد برای سال آینده انجام داده است.

بازیکنان بومی حاضر در تیم های دیگر در اولویت جذب بازیکن قرار دارند
مهدی تارتار پس از ارائه برنامه‌ها و توافق با باشگاه گسترش فولاد تبریز در تشریح برنامه‌های خود اظهار داشت: اولویت و محور برنامه‌های ما شرایط آماده سازی و جذب بازیکنان جدید بود که به حمدالله با بررسی جامع شرایط، به جمع‌بندی کلی دست یافتیم.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز اولویت و هدف‌گذاری این تیم در فصل آینده را پوشش نقاط ضعف و آماده ساختن تیمی مناسب برای عملکردی به مراتب بهتر نسبت به گذشته و کسب جایگاه شایسته‌تر عنوان کرد.

تارتار با اشاره به اینکه در بحث جذب بازیکنان جدید، اولویت با بازیکنانی بومی است که در سایر تیم ها حضور دارند، گفت: در نظر داریم از تمام ظریفت‌های فوتبال منطقه استفاده کنیم و از سویی دیگر میانگین سنی بازیکنان را نیز متناسب با شرایط لیگ برتر نماییم.

وی در ادامه افزود: می‌دانیم که کارمان برای آینده سخت خواهد بود زیرا که در محدودیت جذب 18 بازیکن بزرگ‌سال هستیم.

مهدی تارتار در خصوص دغدغه‌های این روزهای هواداران فوتبال تبریز درباره حفظ بازیکنان و ستاره‌های جوان گسترش فولاد تبریز در این تیم و فوتبال تبریز، ابراز داشت: هدف ما حفظ اصلی‌ترین بازیکنان است که یاری کننده ما در ادامه راه باشند ولی همچنان اولویت ما موفقیت مجموعه تیم است.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز درباره انتخاب دستیاران خود گفت: همچنان با دستیاران قبلی با ما همکاری خواهند داشت ولی احتمالاً یک تغییر در جذب دستیار بومی داشته باشیم.

مهدی تارتار با بیان اینکه شرایط لیگ چهاردهم دشوار خواهد بود، گفت: با توجه به تاکید بر لزوم جوان‌گرایی در فصل آینده، شاید کیفیت بازی ها پایین بیاید ولی مطمئناً نتیجه و عواید این لیگ برای آینده فوتبال کشور بسیار خوب خواهد بود.
سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در خصوص زمان آغاز تمرینات این تیم گفت: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته، تمرینات آماده سازی تیم از 17 خرداد آغاز خواهد شد.

مهدی تارتار در پایان اظهارات خود ضمن تشکر از مالک، اعضای هیئت‌مدیره و مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد تبریز به خاطر اعتماد مجدد به وی به عنوان مربی جوان، گفت: از هواداران فوتبال تبریز نیز به خاطر حمایت‌هایشان از تیم جوان گسترش فولاد، از آنان می‌خواهم که در آینده نیز همراه ما باشند تا نماینده شایسته برای فوتبال تبریز باشیم.

 غلامرضا سمندر، مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد تبریز نیز با اظهار خرسندی از تمدید قرارداد با مهدی تارتار، ابراز امیدواری کرد که تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز با هدایت مهدی تارتار و حمایت های هواداران به موفقیت های روزافزون دست یابد.

گزینه‌های غیر از تارتار گمانه‌زنی های رسانه‌ای بود
درحالی‌که مذاکرات باشگاه گسترش فولاد با تارتار به خوبی پیش می‌رفت برخی رسانه‌ها گزینه‌های دیگری برای تصدی سرمربی گری گسترش فولاد مطرح کردند.

در این میان غلامرضا سمندر با اشاره به توافقات این باشگاه با تارتار اظهار کرد:: از چند وقت پیش برنامه آقای تارتار برای سرمربیگری تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در فصل چهاردهم لیگ برتر در دست بررسی بوده و به امید خدا امروز قرارداد وی به صورت رسمی تمدید می‌شود.

سمندر افزود: مطرح‌شدن گزینه‌های دیگر برای تصدی این سمت، صرفاً گمانه‌زنی های رسانه‌ای بوده و باشگاه گسترش فولاد تبریز هیچ گزینه دیگری غیر از تارتار را مدنظر نداشته و برنامه‌های ایشان نیز به تأیید هیئت‌مدیره باشگاه رسیده است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon