شجاعی یکی از بهترین بازیکنان لاس‌پالماس در فصل ۱۴- ۲۰۱۳


شجاعی یکی از بهترین بازیکنان لاس‌پالماس در فصل 14- 2013

خبرگزاری تسنیم: یک روزنامه اسپانیایی با تمجید از هافبک تیم ملی کشورمان نوشت: شجاعی یکی از تأثیرگذارترین بازیکنان لاس‌پالماس در فصل جاری بوده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مسعود شجاعی با پایان قراردادش با اوساسونا در انتهای فصل گذشته به لاس‌پالماس در لیگ دسته دوم اسپانیا ملحق شد و تا امروز یکی از مهره‌های کلیدی زردپوشان جزایر قناری در فصل جاری بوده است. همین موضوع باعث شده روزنامه «Laprovincia» چاپ شهر لاس‌پالماس از او به عنوان یکی از مهره‌های ثابت تاکتیکی سرخیو لوبرا نام ببرد.

بر اساس گزارش این روزنامه اسپانیایی، از زمانی‌ که مسعود شجاعی در تاریخ 11 سپتامبر 2013 اولین بازی‌اش را با پیراهن لاس‌پالماس مقابل تیم سابادی در جام حذفی اسپانیا انجام داد  تا امروز جزو ثابتی از برنامه‌های تاکتیکی سرخیو لوبرا، سرمربی زردپوشان بوده است. مسعود در اولین بازی‌اش برای لاس‌پالماس مقابل سابادی گلزنی کرد و پس از آن در 27 دیدار این تیم حضور داشته است.

هافبک ایرانی زردپوشان جزایر قناری تا اینجای فصل جاری در 25 بازی از رقابت‌های لیگ دسته دوم اسپانیا موسوم به لیگا آدلانته حضور داشته و 1996 دقیقه حضور مثبت در میدان و 5 گل در این رقابت‌ها را در کارنامه‌اش به ثبت رسانده است. مسعود همچنین در رقابت‌های جام حذفی اسپانیا موسوم به کوپا دل‌ری دو بازی انجام داده و در 180 دقیقه‌ای که در این رقابت‌ها بازی کرده یک گل به ثمر رسانده است.

شجاعی زمانی‌ که در تاریخ 2 سپتامبر 2013 به زردپوشان جزایر قناری اضافه شد، شرایط لاس‌پالماس خیلی خوب نبود و  این تیم هنوز  بردی کسب نکرده بود. شجاعی 29 ساله تنها 9 روز پس از پیوستنش به لاس‌پالماس به ترکیب اصلی این تیم راه یافت و اوضاع برای این تیم تغییر کرد.

هرگاه سرخیو لوبرا از شجاعی در پست بال چپ یا هافبک بازیساز، پستی که او سال گذشته در اوساسونا در آن بازی می‌کرد استفاده کرده، یکی از تأثیرگذارترین بازیکنان لاس‌پالماس را در زمین دیده است. این هافبک 29 ساله امسال تنها 6 بازی را از دست داده است.

شاگردان سرخیو لوبرا در حال حاضر با 54 امتیاز در مکان پنجم جدول رده‌بندی لیگ دسته دوم اسپانیا ایستاده و با دپورتیوو لاکرونیا صدرنشین 9 امتیاز اختلاف دارند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon